برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی کردستان در دهه فجر با محوریت غزه و انتخابات

سنندج- ایرنا- مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی استان در بزرگداشت دهه فجر با ۲ رویکرد انتخاباتی و جبهه مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سعید عسگری روز دوشنبه در اولین نشست کمیته تقریب مذاهب دهه مبارک فجر در سنندج، اظهار کرد: امروز بخشی از جهان اسلام درگیر مقابله با رژیم صهیونیستی و اربابان آن است.

وی افزود: آنچه در غزه رقم می خورد و کشتار دهها هزار کودک بی گناه در برابر چشمان بسته دنیا، تاکیدی بر این است که همه کشورهای بی‌تفاوت در ظلمی که به غزه می رود، شریک هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: در این جنایت اسراییل تنها نیست و پشت پرده آن آمریکای جهانخوار و اروپا قرار دارد.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به قرارگیری در آستانه رویداد سیاسی انتخابات در ۱۱ اسفند، افزود: دشمن برنامه ریزی کرده است و هر کاری انجام می دهد تا با شیطنت در کشورهای همسایه، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد تا بتواند در سالهای آینده به نفع خود بهره برداری کند.

وی تاکید کرد: همه دستگاهها و نهادها برای دهه فجر برنامه هایی دارند که در مرکز بزرگ هم در این عرصه بتوانیم برنامه های فاخری داشته باشیم و تلاش بر این است که خارج از برنامه مدون ادارات، به سمت برنامه های مردمی و مشارکتی پیش برویم و آنان را در جشن های پیروزی سهیم کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: برگزاری جشن های انقلاب در مدارس و بیان دستاوردهای انقلابی در راس اهداف و برنامه اصلی باشد.

برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی کردستان در دهه فجر با محوریت غزه و انتخابات

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز اظهار کرد: اعزام مبلغ به برنامه های روستاها و شهرهای استان، همایش سراسری ائمه جمعه و جماعت، نشست طلاب و روحانیون در شهرستانها و برگزاری کارگاه سبک زندگی از جمله برنامه های این کمیته است.

کمال گرامیان به برگزاری جشن انقلاب در ۴۵ مسجد کردستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقاتی با محوریت قرآن و انقلاب اسلامی، محافل قرآنی و تجلیل از نویسندگان قرآنی، توزیع محصولات قرآنی و نشست تبیینی گام دوم انقلاب و تجلیل از پایگاههای بسیج فعال شهرستانها از دیگر برنامه هاست.

کامل گلباغی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم با بیان اینکه رویدادهای مشارکت آفرین از ۱۲ تا ۱۸ بهمن با شعار محوری «غزه محل تولد امام شافعی و کردستان سرزمین هنر و فرهنگ » برگزار می شود افزود: تجلیل از مبلغان قرآنی و جشن بزرگ اسلامی و ۴۵ مکان برای نمایش فیلم انقلابی بصورت رایگان و برنامه های ترکیبی دیگر در این اداره کل پیش بینی شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان نیز اظهار کرد: شعار محوری امسال دراین حوزه، «مدرسه قوی و ایران قوی» است که با هدف زمینه سازی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل های آینده انتخاب شده است.

عزت الله طیبی راد با بیان اینکه دانش آموزان طعمه اصلی ضدانقلاب در فضای اغتشاشات بودند، افزود: امروز مشاهده می شود که دانش آموزان پای کار برنامه های انقلاب هستند.

زمینه سازی برای تقویت ساحتهای تربیتی اجتماعی و روحیه انقلاب و تقویت هویت ایرانی و اسلامی دیگر موضوعاتی بود که معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان به آن اشاره و اضافه کرد: تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر با ۲ کمیته فرهنگیان و دانش آموزان، نواختن گلبانگ انقلاب، برگزاری یادوراه شهدای دانش آموز به ویژه ۲۵ دانش آموز و معلم شهید حادثه تروریستی کرمان، همایش یاوران انقلاب، هیات اندیشه ورز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه مدرسه های انقلاب و کرسی آزاد اندیشی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش خواهد بود.

طیبی راد از برگزاری جشن تکلیف سیاسی هشت هزار رای اولی در ۱۶ منطقه آموزش و پرورش کردستان خبرداد و گفت: جشن پرچم، مهمانان حاج قاسم و اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های جشن انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha