۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85364650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار نفر از جمعیت خلخال و کوثر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

اردبیل_ ایرنا _ رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان خلخال گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان‌های خلخال و کوثر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و از خدمات آن بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مطهر ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خلخال با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۱۵ هزار نفر از جمعیت خلخال و کوثر دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و همچنین بیش از ۳۵ هزار نفر از خانواده‌های این افراد از انواع خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.

رییس اداره تامین اجتماعی خلخال با بیان اینکه هم اکنون بیش از چهار هزار بازنشسته تامین اجتماعی خلخال و کوثر حقوق و مستمری ماهانه خود را از این اداره دریافت می‌کنند، افزود: درمانگاه تامین اجتماعی خلخال نیز با چند پزشک عمومی و دندانپزشک به مردم منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌کند.

وی گفت : در راستای اجرای سیاست‌های جدید سازمان تامین اجتماعی کشور، گروه‌های مختلف از جمله دانشجویان،صاحبان حرف و مشاغل، رانندگان صاحبان صنایع دستی، ورزشکاران، هنرمندان، کشاورزان ، دامداران ودارندگان انواع شغل با پرداخت مبالغ ماهانه می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

ابراهیمی شرایط بهره مندی از بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی را پرداخت ماهانه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال حق بیمه از سوی متقاضیان بهره‌مندی بیمه تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: متقاضیانی که قصد بهره‌مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی را دارند، می‌توانند با مراجعه به آدرس سایتES.tamin.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان خلخال حداقل دریافتی حقوق ماهانه بازنشستگان بیمه اجتماعی را بر اساس قانون کار ۵۳ میلیون ریال و با احتساب مزایا ۷۳ میلیون ریال اعلام کرد.

در این جلسه فرماندار خلخال نیز گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی اداره تامین اجتماعی در حال حاضر ۱۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان مستعد قرار گرفتن در زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

سید جواد یحیی‌زاده با اشاره به مزایای بهره‌مندی از بیمه تامین اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه خلخال افزود انتظار از نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اقشار متوسط جامعه هدایت مردم به سمت بهره‌مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha