۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85364744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در لرستان: انتخابات جشن انقلاب اسلامی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات جشن انقلاب اسلامی است و باید در امنیت و سلامت کامل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) بیان کرد: دانش آموزان باید آثار خود را برای شرکت در اجلاس سراسری نماز ارسال کنند و لازم است بدانیم وضعیت دانش آموزان استان چگونه است و باید برنامه ریزی به نحوی باشد که دانش آموز شاخص در این حوزه شناسایی شود.

وی افزود: در راستای روایت پیشرفت نیز اهتمام لازم باید به کار گرفته شود تا دانش آموزان از این حوزه بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری و ضرورت برگزاری آن با مشارکت حداکثری بیان کرد: امنیت کشور ما درونی است و این امنیت با حضور پر شور مردم حاصل می شود.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که در انتخابات حضور چشمگیر نباشد در حالی که مردم با بصیرت بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه نیز دشمن را نا امید خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: مردم برای مشارکت حداکثری حضور داشته باشند و در این انتخابات تمام سلیقه ها وجود دارند و بهانه ای برای شرکت نکردن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از تمام فرصت ها باید برای افزایش مشارکت استفاده شود، ادامه داد: دولت مردمی داوطلبی ندارد و فقط برگزار کننده انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: حضور در این عرصه نباید بی طرفی را خدشه دار کند زیرا انتخابات جشن انقلاب است و نباید تبدیل به کدورت شود چون دشمن همین را می خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد ۲ قطبی در جامعه هستند و ما باید مراقبت کنیم انتخابات در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

وی افزود: باید هوشیار باشیم که انتخابات با مشارکت حداکثری در سلامت کامل و امنیت برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha