۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85366046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شرکت در انتخابات تعیین کننده امنیت و انسجام ملی است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شرکت در انتخابات تعیین کننده امنیت و انسجام ملی و وظیفه اجتماعی و سیاسی تمام افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد در مصلای الغدیر این شهرستان اظهار کرد: مهمترین مسئله سیاسی هر کشوری انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که خود نشان دهنده رشد سیاسی ملت محسوب می شود و وحدت و انسجام کشور را به دنبال دارد.
وی با تاکید بر اینکه بی تفاوتی نسبت به تعیین سونوشت خود با بصیرت و رشد سیاسی مطابقت ندارد، تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ای عقلی به شمار می رود زیرا بنا بر عقل، انسان باید سرنوشت سیاسی خود را تعیین کند.
حجت الاسلام شمسی فر با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات تعیین کننده امنیت و انسجام ملی است، بیان کرد: هر چقدر انتخابات باشکوه تر برگزار شود، دشمن ناامیدتر می شود.
وی با اشاره به اینکه مسوولان باید با پشتوانه رای مردم به آنها خدمت کنند، اضافه کرد: انتخابات نوعی نظارت بر عملکرد مسوولان است به این صورت که اگر مسوولی نتوانست به خوبی به مردم خدمت کند باید بداند برای بار دیگر از سوی مردم انتخاب نمی شود.
امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر اینکه آمریکا دلسوز هیچ کسی نیست، ادامه داد: آمریکا مردم ما را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می کند و گوش دادن به این گفته دشمن یعنی پذیرفتن اینکه دیگران برای ما تعیین سرنوشت کنند.
حجت الاسلام شمسی فر گفت: آمریکا با تمام توان از اسراییل حمایت می کند و با وقاحت تمام قطعنامه صلح را وتو می کند و در عین حال حرف از حقوق بشر می زند، در حالی که جلوی صلح را می گیرد تا خون مردم بی‌گناه فلسطین ریخته شود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا از کشته شدن نیروهای اسراییلی اظهار تاسف می کند، افزود: در حالی که همین آمریکا در برابر ۲۵ هزار کشته فلسطینی نه تنها اظهار تاسف نمی کند بلکه می گوید این طبیعت خشن جنگ است.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به شجاعت و تجمع میلیونی هفتگی مردم یمن در مقابله با سیاست های آمریکا، اظهار کرد: یمن با تمام توان به دفاع از مظلوم می پردازد و زیر بمباران آمریکا مردم صبور و شجاع یمن و فلسطین استوار ایستاده اند.
وی با تاکید بر اینکه برخی کشورهای اسلامی منطقه باید از یمن یاد بگیرند، بیان کرد: برخی کشورهای اسلامی سوخت هواپیماهای اسراییلی را تامین می کنند تا بر سر مردم فلسطین بمب بریزند.
امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: صلابت و شجاعت مردم فلسطین با یاری خداوند آمریکا و اسراییل را شکست خواهد داد و بزودی آمریکا طعم شکست را خواهد چشید و امت اسلامی پیروز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha