۱۶۵ صندوق اخذ رای به شعب انتخاباتی لرستان اضافه شد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ۱۶۵ صندوق اخذ رای نسبت به دوره گذشته به شعب برگزاری انتخابات اسفندماه امسال در استان اضافه شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در سخنانی اظهار کرد: تاکنون ۳۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید صلاحیت شده اند و تا زمان آغاز رسمی تبلیغات به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی گفت: یکهزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در لرستان تعیین شده است که ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در آنها حضور دارند همچنین در این دوره نسبت به دوره گذشته انتخابات ۱۶۵ صندوق، معادل ۱۰ درصد به شعب اخذ رای استان افزوده شده است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می شود.

استاندار لرستان افزود: همچنین هفت شبکه محلی سیما نیز برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در هفت حوزه انتخابیه استان توسط صداوسیما راه اندازی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha