ایرنا پیشرو در تبیین دستاوردهای ورزشی آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه برخط، در تبیین خلاقانه دستاوردهای دولت به ویژه در حوزه ورزش و جوانان کارنامه موفقی دارد و پیشرو این امر در استان محسوب می شود.

سجاد بیرامی روز شنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه جشن‌های شکوهمند دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نیاز به جهاد تبیین و بیان خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه ورزش داریم که در این خصوص، ایرنا نظیر گذشته می تواند بهترین همراه دستگاه های اجرایی به ویژه ورزش و جوانان باشد.

وی اضافه کرد: ارائه دستاوردهای ورزشی به مردم به ویژه جوانان، در امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی و شور حضور در سالن های ورزشی بسیار موثر بوده و ایرنا در این باره طی سال های اخیر در آذربایجان غربی بسیار موفق عمل کرده است.

وی اظهار کرد: در ۲ سال گذشته فعالیت های بسیار گسترده ای در حوزه های ورزش قهرمانی، همگانی و توسعه زیرساخت های ورزشی داشته ایم که در بسیاری موارد، کم نظیر یا حتی بی نظیر بوده و رسانه ها از جمله ایرنا به خوبی آنان را پوشش داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: سعی می شود در ایام الله دهه فجر امسال با تهیه بسته ویژه اطلاع رسانی و تبیین جامع اقدامات دولت و پروژه‌هایی که مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، دستاوردهای بیش از چهار دهه خدمت بی منت به ویژه در دولت سیزدهم را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

بیرامی گفت: در دولت سیزدهم که دولتی مردمی است یکی از نگاه ها توزیع عادلانه فضاهای ورزشی بوده که در این استان حوزه ورزش در این زمینه مورد توجه بوده و یکی از بی سابقه ترین دوران توسعه زیرساخت ها در این دولت رخ داده است.

وی افزود: با انجام سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی و تصویب طرح های عمرانی در آنها، ۱۷۷ پروژه ورزشی جدید برای همه شهرستان ها مصوب شده که می تواند در کمک به حوزه سلامت عمومی و ارتقای نشاط جامعه قابل توجه باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه شهرهای استان درگیر پروژه های ورزشی هستند و هم اکنون یکی از بی سابقه ترین دوره های توسعه زیرساختهای ورزشی را شاهد هستیم که بیان این اقدامات از مهمترین موضوعاتی است که باید با همکاری رسانه ها انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در ۲ سال گذشته مساحت زیرساخت های ورزشی استان به صورت فزاینده ای در حال رشد بوده که با نگاه و عملیات جهادی دولت سیزدهم در انتظار تحولات بسیار مهم در این بخش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۲۷ پروژه ورزشی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، افزود: از این تعداد هفت مورد کلنگ زنی و بقیه افتتاح طرح های فاخر خواهد بود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی هم در این دیدار با اشاره به جایگاه ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی به ویژه در بین نسل جوان اظهار کرد: ایرنا با هدف ارتقای امید و تبیین دستاوردها، در اطلاع رسانی بخش ورزش فعال بوده و همه توان خود را در این خصوص به کار گرفته است.

صابر چهرقانی با تاکید بر اهتمام ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و منویات دولت سیزدهم برای تبیین دستاوردها گفت: حوزه ورزش آذربایجان غربی در سال های اخیر به ویژه ۲ سال گذشته، توسعه بسیار قابل توجهی در همه بخش ها داشته که به خوبی توسط رسانه ها از جمله ایرنا پوشش داده شده و همین امر در ارتقای نشاط اجتماعی اثرگذار بوده است.

وی افزود: در این برهه نیز که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، اهتمام ویژه ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی شکل گرفته تا دستاوردهای نظام به صورت واقعی تبیین شده و در اختیار مردم قرار گیرد که در این خصوص دست یاری به همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مسوول و خدمات رسان برای اطلاع رسانی اقدامات، عملکردها و دستاوردها دراز می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha