۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85368292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مدرسه خیرساز در روستاهای تربت‌حیدریه بهره‌برداری شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- چهار مدرسه که به همت خیران در روستاهای تربت‌حیدریه احداث شده است، روز یکشنبه طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون اداری، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تربت‌حیدریه در آیین افتتاح گفت: برای ساخت و تکمیل این واحدهای آموزشی، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی هزینه شده‌ است.

میثم سالاری افزود: آموزشگاه ۲ کلاسه زنده‌یاد «احمد عابدینی» که زمین آن متعلق به اداره اوقاف بوده به همت خانواده وی و موسسه پویا همیاران فرهنگ و هنر در روستای امیرآباد بخش مرکزی یکی از این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: این طرح آموزشی با زیربنای ۱۶۰ متر مربع و یک هزار و ۲۰۰ متر مساحت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

معاون اداری، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: آموزشگاه ۲ کلاسه «حاجیه خانم شوکت محمدزاده» به همت خانواده موسوی، آموزشگاه ۲ کلاسه زنده‌یاد «حسن شمس‌الهدی» به همت خانواده وی و موسسه پویا همیاران فرهنگ و هنر در روستای اسفیوخ بخش مرکزی به مساحت ۲۰۵ متر زیربنا و ۵۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین آموزشگاه سه کلاسه هادی که زمین آن توسط خانواده زنده‌یاد «غلامحسین مرشد» اهدا و به همت خیر نیک‌اندیش «صافی‌نیا» و موسسه پویا همیاران فرهنگ و هنر در روستای ضیاالدین تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

سالاری ابراز کرد: این طرح آموزشی در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۳۵ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده بود.

به گزارش ایرنا، اکنون ۴۸ هزار دانش‌آموز در ۲۸۵ مدرسه و هزار و ۳۵۲ کلاس با کمک ۲ هزار و ۳۶۸ نفر معلم در شهرستان تربت حیدریه مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha