استاندار لرستان: تجربیات نظام در خصوص منع دخالت مدیران در انتخابات بسیار است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تجربیات ۴۵ ساله نظام جمهوری اسلامی در خصوص عدم دخالت مدیران در انتخابات بسیار است، بنابراین افراد اجرایی نمی توانند به راحتی وارد این حوزه شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه شورای ورزش در پاسخ به ایرنا در مورد برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دخالت در انتخابات افزود: برای قضاوت در مورد انتخابات دستگاه نظارتی و تیم های بازرسی وجود دارد و تجربیات ۴۵ ساله نظام بسیار است، بنابراین مدیران نمی توانند ساده وارد این حوزه شوند، در غیر اینصورت مسوولان ذیربط برخورد لازم را صورت خواهند داد.

وی ادامه داد: تاکنون هیچگونه شکایتی از طرف مدیران و تیم مدیریتی استان در خصوص این شایعات صورت نگرفته است، چراکه موضوع انتخابات مهم و نیازمند فضای پرشور و بانشاط است بنابراین نباید تشنج ایجاد کرد.

استاندار لرستان اظهار داشت: تعداد بسیاری از رسانه های لرستان تجربه، علم، انصاف و تعهد لازم را داشته و نقاط ضعف و قوت را با هم مطرح می کنند ، کمتر از یک درصد با اثرگذاری منفی قضاوت عجولانه دارند که این قضاوت های شتابزده و غیرمنصفانه در رابطه با افراد مختلف و دولت وجود داشته است.

زیویار تصریح کرد: مردم به واقعیات آگاه هستند و قضاوت های شتابزده و غیرمنصفانه تعداد بسیار کمی از رسانه ها را نمی پذیرند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند امسال در کشور برگزار و لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha