نتیجه خدمات نظام با حضور پرشور در انتخابات نمایان می‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: نتیجه خدمات نظام و انقلاب باید در ایستگاه انتخابات به منصه ظهور گذاشته شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری باشیم و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان در سالن جلسات استانداری ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این واقعه بزرگ را ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) رقم زد و به جرات می توان گفت بعد از معصومین از جانب هیچ شخصیتی در جهان چنین انقلابی شکل نگرفته است.

وی افزود: رژیم های بسیاری تغییر کردند و انقلاب های بسیاری شکل گرفتند اما این انقلاب با تغییر حکومت فاسد پهلوی و روی کار آمدن نظام مردم سالاری با دیگر حکومت ها تفاوت داشت که یکی از مهمترین آنها نقش بارز مردم و حضور آنها در تمامی صحنه ها بود.

زیویار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تفاوت های بزرگی با سایر انقلاب های دنیا دارد عنوان کرد: شعار انقلاب کبیر فرانسه، آزادی و شعار انقلاب کمونیستی نیز عدالت بود اما در شعار انقلاب اسلامی، آزادی و عدالت با هم مدنظر بود و علاوه بر آن معنویت و توجه اساسی به اصول اعتقادی را در بر داشت.

استاندار لرستان ادامه داد: مردمی بودن و بلوغ سیاسی به معنای واقعی در انقلاب اسلامی وجود داشت و تمامی تعابیر امام راحل حکایت از تکیه بر نیروی مردمی انقلاب بوده است.

زیویار بیان کرد: همه ما باید در کنار وظایف سازمانی خود پاسدار انقلاب اسلامی باشیم و در این ایام دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم بنابراین هنر باید در خدمت گفتمان انقلاب قرار گیرد و تمامی امکانات خود را هنرمندانه برای تبیین انقلاب به کار بگیریم.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، ۲ رویداد بزرگ پیش رو هستند که باید تمامی تلاش خود را برای برگزاری شایسته آنها به کار گیریم چراکه نتیجه خدمات چهار دهه انقلاب در این رویدادها نمایان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز با بیان اینکه دشمنان انقلاب تمام تمهیدات و تلاش خود را بر ناامید کردن مردم و کمرنگ کردن حضور آنان بکار گرفته اند گفت: باید نسبت به برگزاری پرشور برنامه های دهه فجر با حضور همه اقشار اهتمام جدی داشته باشیم.

احسان یاوری بیان کرد: امسال باید با توجه به خیال های خام دشمنان، برنامه های دهه فجر بسیار پرشورتر و با تمهیدات مناسب تر از گذشته برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:‌ دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید در برنامه های ایام دهه مبارک فجر مدنظر باشد چراکه حفظ دستاوردهای انقلاب، تبعیت از مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدا اولویت های مهم انقلاب هستند.

سرهنگ محمد برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد نیز با بیان اینکه ۴۵ برنامه با همکاری سایر دستگاه ها برگزار می شود افزود: در این ایام چهار مرحله اعزام ۳۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب و راهیان پیشرفت انجام می شود.

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز با اشاره به اجرای ۲۱ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در سطح استان افزود: جشنواره های محله محور، جشنواره استانی سرود، نشست های ادبی با حضور نویسندگان عرصه کودک و نوجوان و برگزاری بازی های بومی و محلی از مهمترین برنامه های ویژه کودکان است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha