شبکه‌های انتخاباتی ویژه داوطلبان مجلس در بوشهر راه اندازی شد

بوشهر_ ایرنا_ رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به منظور ارائه برنامه‌های داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی و ایجاد شور انتخاباتی، چهار شبکه ویژه موضوع یادشده در این مرکز راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی حیدری روز دوشنبه در آیین راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغاتی صدا و سیمای مرکز بوشهر ویژه داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس برای داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه دریا، حوزه دشتستان شبکه نخلستان، حوزه دشتی و تنگستان شبکه بیرمی و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه شبکه نایبند از امروز آغاز به کار کرده اند.

وی افزود: در صدا و سیمای مرکز بوشهر چندین برنامه تلویزیونی و رادیویی تهیه شده تا شاهد شور حداکثری مردم به سمت انتخابات باشیم.

رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد: در سیما برنامه های مانند «میدان مردم» با ۳۰ برنامه، «برای ایران» با ۱۵ برنامه، «گفت و گو با نمایندگان ادوار گذشته» با ۱۵ برنامه ، «خاطرات انتخابات از زبان کارگزاران انتخابات گذشته» و چهار سرود انتخاباتی تهیه، ضبط و در حال پخش است.

حیدری بیان کرد: در رادیو نیز ۳۰ برنامه ۳۰ دقیقه ای «با مردم»، «مردم و مسئولین» ۱۰ برنامه، «خاطرات انتخابات» ۵۰ برنامه، ۴۸ نماهنگ ، پنج نمایش انتخاباتی و ۴۸ پیام انتخاباتی تهیه و در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: تاکنون از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ داوطلب، در حوزه دشتستان ۱۱ داوطلب، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۸ داوطلب و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۰ داوطلب برای شرکت در شبکه های انتخاباتی تلویزیونی این مرکز برای ارائه برنامه هایشان نام نویسی کرده اند.

رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر یادآور شد: تاکنون ۲۰ جلسه انتخاباتی و ۱۰ جلسه اندیشه ورزی برای برگزاری باشکوه انتخابات از قاب رادیو و دریچه تلویزیون این مرکز انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha