بانوان گلستان: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از همیشه است

گنبدکاووس- ایرنا- بانوان گلستان همراه با دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت سردادن فریاد استکبارستیزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سایر اقشار را هم به تکرار حضور در این جشن ملی دعوت کردند تا بار دیگر شکوه اقتدار ایران به نمایش درآید.

به گزارش ایرنا، مردم گلستان از اقوام و مذاهب مختلف بار دیگر برای نشان دادن حمایت و همراهی خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی و جانشین خلف‌ ایشان رهبر معظم انقلاب و قدردانی از خون‌هایی که برای آبیاری درخت انقلاب ریخته شده همانند چهار دهه قبل، امسال هم ۲۲ بهمن حضوری حداکثری در راهپیمایی خواهند داشت.

بانوان گلستانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ۲۲ بهمن را یک روز باشکوه برای ایران دانستند و بیان کردند: این روز یادآور تلاش‌های امام خمینی(ره) در شکل‌گیری انقلاب برای رهایی ایران از دست رژیم ظالم و دست نشانده شاهنشاهی و استقرار حکومت مردمی برای گسترش عدالت است.

اجازه تفرقه افکنی میان ملت و نظام را نمی‌دهیم

سانا کنعانی پور از بانوان ترکمن ساکن گلستان گفت: ملت ایران هیچگاه پشت مسوولان نظام را خالی نخواهند کرد زیرا آنانی که در راس امور قرار دارند مانند پدر و مادر یک ملت هستند و نباید اجازه دهیم میان ملت با پدر و مادرشان تفرقه ایجاد شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسوولان مانند همان اتفاقی که در برخی از کشورهای منطقه افتاده و نتیجه آن جنگ و خون ریزی بود، هستند اما ملت ایران اجازه تحقق این رویا را نخواهند داد.

بانوان گلستان: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از همیشه است

کنعانی پور افزود: همه باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دنیا نشان دهیم که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستیم و هیچگاه به دشمنان اجازه نمی‌دهیم به ایران آسیب بزند.

قربان‌تاج اودک یکی از بانوان ترکمن گلستان هم گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران جوانان زیادی از جان خود گذشتند و خونشان درخت انقلاب را آبیاری کرد پس باید همیشه قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

وی از ملت ایران دعوت کرد برای جبران گوشه‌ای از ایثار و فداکاری جوانان ایرانی و حفظ اقتدار امروز کشور، حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

تا پای جان راه شهدا را ادامه می‌دهیم

عاطفه فراستی از دیگر بانوان گلستان هم گفت: به عنوان مدیر مدرسه از دانش آموزان و والدین و همکاران خود برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم تا بار دیگر اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: حضور در این رویداد به عنوان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی می‌تواند نسل امروز به ویژه دانش آموزان را بیشتر با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی آشنا کند.

بانوان گلستان: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از همیشه است

فراستی گفت: مرور تاریخ انقلاب اسلامی حکایت از آن دارد که اقتدار امروز خود را به راحتی به‌دست نیاوردیم تا با توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان به راحتی از دست دهیم لذا همواره باید با جان و دل برای حفظ و اعتلای آن تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف باعث تشویق بیشتر جوانان نسل امروز به مشارکت در رویدادهای سیاسی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات می‌شود.

سارا ظفرثالث هم با تاکید بر اهمیت رویدادهای سیاسی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن در نمایش اقتدار ایران، گفت: به عنوان یک سیستانی از قومیت خود و دیگر اقوام ایران زمین دعوت می‌کنم حضوری گسترده در این راهپیمایی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکشنبه هفته آینده همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha