۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85374957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه فجر ، همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور ۱۳۵۷ دانش‌آموز ملاردی در سالن شهید ثمری برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز شنبه در این همایش طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پیشرفت‌های ارزنده ۴۵ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با اتکا به شما دانش آموزان متعهد آینده درخشانی دارد و از مشکلات عبور خواهد کرد.

برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب در شهرستان ملارد

امین اسدی ادامه داد: امروز چشم امید این سرزمین به شما آینده سازان است تا مانند ۴۴ سال گذشته سربلندی و سرافرازی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: امروز ما در یک برهه‌ی تاریخی مهمی قرار داریم و ایران اسلامی امروز با پشتیبانی مردم و رهبری مدبرانه امامین انقلاب با همتی بلند و استوار در حال حرکت در مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت است.

اجرای سرود دسته جمعی، رژه دانش آموزان، اجرای مهارت های عملی سازمان دانش آموزی توسط نمایندگان پیشتاز مدارس از جمله برنامه های این همایش بود.

برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب در شهرستان ملارد

گفتنی است در این همایش که یکی از ویژه برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد است حجت الاسلام خوبانی امام جمعه ملارد ، تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از مدیران و معلمان ، اولیا دانش آموزان و تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ملارد حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha