فرماندار: ۴۱۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در گیلانغرب آماده بهره‌برداری است

قصرشیرین - ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: ۷۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار ایام دهه فجر امسال در شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری می‌رسد.

« علی پروین » روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این طرح‌ها شامل ۴۹ پروژه در حوزه دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، ۱۵ پروژه خدمات عمران شهری شامل احداث پارک بهسازی و روکش آسفالت معابر و شهرک‌ها در شهر گیلانغرب، ۶ پروژه احداث تقاطع همسطح و روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی در حوزه راهداری، چهار طرح کشاورزی و شیلات و ۲ پروژه عمران شهری در شهر سرمست است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های کشاورزی در شهرستان گیلانغرب در مجموع زمینه ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی را در شهرستان فراهم می کند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: دهه فجر، فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و چون دشمن در پی تزریق ناامیدی و یا در جامعه است و همه ما وظیفه داریم تا با بازگو کردن خدمات نظام به ایجاد دلگرمی در جامعه اقدام کنیم.

پروین یادآور شد: انقلاب اسلامی نتیجه رای و مشارکت حداکثری مردم است و به همه اقشار تعلق دارد همچنان که به پشتوانه مردم، نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند و به طور یقین شاهد حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha