۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85375150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس سبزوار ۲۸۲ ماموریت برفی انجام شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85375150
اورژانس سبزوار ۲۸۲ ماموریت برفی انجام شد

سبزوار- ایرنا - رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد: ماموران این مرکز در شرایط برفی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸۲ ماموریت در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه شامل سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی انجام داده اند.

دکتر غلامعباس کافی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در ۲ روز گذشته و با توجه به اعلام شرایط بحرانی و بارش برف، تمامی پایگاه های اورژانس و مراکز درمانی غرب استان در آماده باش کامل قرار داشتند و در مجموع در ماموریت های مزبور به ۵۲ مصدوم خدمات اورژانسی و درمانی ارائه شد.

وی افزود: از مجموع ۲۸۲ ماموریت اورژانسی انجام شده در غرب استان، ۲۷ مورد حوادث ترافیکی و ۲۵۵ مورد حوادث غیرترافیکی بود که در این ماموریت ها، ۱۸۷ بیمار و مصدوم توسط نیروهای اورژانس، به بیمارستان های منطقه انتقال یافتند.

دکتر کافی یادآور شد: در ۲ شبانه روز اخیر یک مورد فوتی در ماموریت های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به ثبت رسیده است.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha