۷۱۲ میلیارد ریال طرح عمرانی و آبرسانی در سنقروکلیایی افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ده‌ها طرح حوزه راه، آبرسانی، عمران روستایی و منابع طبیعی با اعتباری بیش از ۷۱۲ میلیارد ریال در سنقروکلیایی افتتاح و بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ٩ طرح در حوزه راه، عمرانی روستایی و منابع طبیعی با حضور فرماندار سنقروکلیایی، بخشدار کلیایی و برخی از مدیران و مسوولان با مجموع اعتباری بیش از ۶۴٧ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی الیاسان و آگاه به طول ٢.١ کیلومتر، روکش آسفالت راه سطر به سنقر به طول ١١ کیلومتر، روکش آسفالت سنقر به بیستون به طول ۵ کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی سهنله به طول ۴.٢ کیلومتر، روکش آسفالت راه سنقر - اسدآباد به طول ١٠ کیلومتر با اعتبار ۶٢۵ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای الیاسان و جاده سطر افتتاح شد.

همچنین در ادامه برنامه های این روز سه طرح حوزه عمران روستایی شامل جدول گذاری و هدایت آب های سطحی ٢۴ روستا به طول پنج هزار و۶٠٠ متر با اعتبار ٢ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال، احداث پارک بازی کودکان با اعتبار یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون ریال، تسطیح معابر و بیس ریزی تراکم سه روستا به مقدار ٢۵ هزار متر مربع با اعتبار چهار میلیارد و ٢٣٩ میلیون ریال در بخش کلیایی به بهره برداری رسید.

۷۱۲ میلیارد ریال طرح عمرانی و آبرسانی در سنقروکلیایی افتتاح شد


پروژه بندسنگی با حجم ۶١٠ متر مکعب در روستای آگاه سفلی با اعتبار چهارده میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال از دیگر طرح های این روز بود که در حوزه منابع طبیعی افتتاح گردید.

همچنین در این روز با مجموع اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به همت اداره آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

این طرح ها شامل حفر چاه آب شرب روستاهای مارنگاز و حفر چاه آب شرب مجتمع آب شرب قره تپه بود که با اعتبار ٣٧ میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه عملیات اجرایی ۲ طرح، شامل حفر چاه آب شرب چرمله و حفر چاه آب شرب سلطان طاهر با اعتبار بیش از ٢٨ میلیارد ریال آغاز شد.

بیش از ٣ هزار و ۶٠٠ نفر در راستای اجرای این طرح ها از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

شهرستان سنقروکلیایی در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha