۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85376347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ طرح عمرانی در گناباد و بجستان بهره‌برداری شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85376347
۴۰ طرح عمرانی در گناباد و بجستان بهره‌برداری شد

گناباد-ایرنا- همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، ۴۰ طرح عمرانی در بخشهای مختلف روز یکشنبه طی مراسمی در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا از این تعداد ۳۸ طرح در شهرستان گناباد و ۲ طرح در شهرستان بجستان بهره برداری شده است.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان طرحهای فوق را شامل ۳۱ طرح مخابراتی، بهره برداری از چهار طرح عمران روستایی، آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن زعفرانیه، خانه بوکس و بهره برداری همزمان از ۲۷ منزل مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) ذکر کرد.

رضا نصیری ادامه داد: برای احداث و بهره برداری از طرحهای مذکور ۳۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار بجستان هم از بهره برداری ۲ طرح در حوزه ورزشی و نهضت ملی مسکن همزمان با چهارمین روز در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حسن حیدری تصریح کرد: طرحهای فوق شامل افتتاح چمن مصنوعی روستای مزار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و واگذاری ۳۱ قطعه زمین رایگان طرح جوانی جمعیت به متقاضیان نهضت ملی مسکن این روستا است.

۶۳۶ طرح در بخشهای مختلف با صرف اعتبار سه هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال طی دهه فجر در شهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.

همچنین ۵۹ طرح با صرف اعتبار هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال در شهرستان بجستان آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha