۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85376370
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سارق سابقه‌‎دار با موتورسیکلت سرقتی در گیلان بازداشت شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق سابقه‌دار موتورسیکلت با چهار فقره سرقت توسط ماموران انتظامی بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی روز یکشنبه با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش خشکبیجار رشت حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: پس از استعلامات صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت موردنظر چند روز قبل در یکی از محلات شهر رشت سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم ۳۲ ساله که دارای سوابق سرقت موتورسیکلت، محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و کابل برق بود، خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی در فومن

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی فومن از رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: متصرف ۴۲ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حمیدرضا فیضی به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان فومن و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن بیان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم پنج هکتار از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ فیضی در پایان با اشاره به معرفی متصرف ۴۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی، تاکید کرد: منابع طبیعی میراث ارزشمندی از ما برای آیندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha