۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85379563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: روحانیون با تبیین دستاوردهای انقلاب نقشه دشمنان را خنثی کنند

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیون در بیان دستاوردهای انقلاب، گفت: روحانیون با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقشه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز چهارشنبه در جمع روحانیون بخش صفادشت شهرستان ملارد اظهارداشت: ضرورت دارد در شرایط کنونی از همه ظرفیت های تبلیغی برای روشنگری و خنثی کردن توطئه دشمن استفاده و با بیان دستاوردهای نظام، روح امید را در جامعه تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین گام دولت مردمی آیت الله رئیسی از بین بردن فاصله ها بین مردم و مسئولان اجرایی است، افزود: تلاش می‌کنیم با اقدامات مختلف فاصله ایجاد شده میان مردم و مسئولان برداشته شود.

اسدی خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۵۲ طرح در حوزه های صنعتی، عمرانی، درمانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

در ادامه این نشست ائمه جماعات به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه اتحاد و همبستگی عمومی و همچنین مرتفع شدن مسائل و مشکلات بخش صفادشت و به تبع آن امیدآفرینی در بین مردم اشاره کردند.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، حجت الاسلام آرام رئیس دفتر هیات نظارت انتخابات شهرستان، بخشدار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت نیز حضور داشتند.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha