۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85378479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرسه هشت کلاسه خیّرساز و ساختمان شورای حل اختلاف در ملارد افتتاح شد

ملارد - ایرنا - مدرسه هشت کلاسه خیّرساز دخترانه "حاج فرمان ولی محمدی" در شهر صفادشت شهرستان ملارد امروز سه شنبه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این مدرسه در۲ طبقه و با زیربنای ۴۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان و خیران محلی به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان شورای حل اختلاف ملارد با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این طرح با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با ۱۴ شعبه و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار که از سال ۱۴۰۱ توسط شهرداری ملارد آغاز شده بود امروز به بهره برداری رسید.

مدرسه هشت کلاسه خیّرساز و ساختمان شورای حل اختلاف در ملارد افتتاح شد

براساس این گزارش، همچنین امروز ساختمان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملارد که روند احداث آن از ابتدای سالجاری آغاز شده با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور و امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد افتتاح شد.

این طرح در زمینی به مساحت ۴۰۶ متر مربع در یک طبقه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.

این گزارش می افزاید: عملیات اجرایی احداث بازارچه محلی روستای خوشنام شهرستان ملارد همزمان با گرامیداشت دهه فجر، آغاز شد.

این طرح در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای یکهزار و ۹۰۰ مربع با ۱۱ واحد تجاری توسط دهیاری خوشنام با برآورد هزینه سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال احداث می شود.

امروز همچنین مسجد خیرساز علاقبند در روستای یوسف آباد قوام با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

طرح آبیاری تحت فشار مزرعه وجیهی در صفادشت که در قالب طرح‌های فنی و زیربنایی آب و خاک است نیز با حضور معاون وزیر دادگستری در روستای امیرآباد این شهرستان افتتاح شد.

این طرح در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار که ۳۰ هکتار آن زیرکشت قرار دارد و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با حجم استخر ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعب اجرا شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha