محلات بافت قدیم قشم میزبان کاروان شادی جشن انقلاب شد

قشم - ایرنا - محلات بافت قدیم و دیگر نقاط شهر قشم به مناسبت ۲۲ بهمن روز شکفتن طلیعه خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی میزبان کاروان شادی جشن انقلاب برای کودکان و نوجوانان بزرگترین جزیره ایرانی خلیج فارس شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آستانه فجر چهل و پنجم و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و رهایی مردم از استبداد و استعمار رژیم طاغوت امروز شنبه کاروان شادی از سوی روابط عمومی و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قشم با هدف ایجاد فضایی شاد و پر نشاط برای کودکان و نوجوانان در محله های فینی ها، دوحه، صحرای سینا، امام حسن (ع) و صاحب زمان (عج) شهر قشم به راه افتاده است.

تبیین واقعیات زمان طاغوت و همچنین تغییراتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف صورت گرفته به آینده سازان نگین خلیج فارس در قالب های مختلف هنری از مهم ترین اهداف راه اندازی این کاروان جشن و شادی است.

هنرمندان حاضر در این کاروان جشن انقلاب با زبان هنر که بهترین ابزار انتقال پیام و ارزش های والای انقلاب اسلامی به نسل کودک و نوجوان است بیست و دوم بهمن‌ ماه را به عنوان بهار پرطراوت انقلاب اسلامی و آغاز فصل جدیدی از حیات ملت ایران و همه ملت‌های حقیقت طلب بازروایی می کنند.

این گروه از هنرمندان جوان سرزمین آب و آفتاب در اجرا و برگزاری این جشن شادی شکستن هیمنه و ابهت شیطانی و پوشالی ابرقدرت‌ها، تلاش برای احیای کرامت انسان، احیای هویت ملت و کشور، استقلال مادی و معنوی، مقابله هوشمندانه با جریان کفر و الحاد جهانی، سر دادن نوای توحید و خداپرستی در سراسر عالم را به عنوان بخشی از ثمرات درخت مبارک انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین المللی به کودکان معرفی می کنند.

۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن آغاز ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن نیز سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

پیروزی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن رنگین کمانی از جلوه های دست یاری قدرت الهی بر مردمانی است که با دستان خالی برای دفاع از میهن خود به پا خواستند.

در این روز با شکوه و تاریخی کلام مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حلاوت پیروزی را در کام ملت ایران چشاند.

معجزه کلام امام روح الله (ره) انسجام و بهم پیوستن قلب میلیون انسان برای ستیزه با بیدادگران داخلی و خارجی را مهیا کرد.

۲۲ بهمن پیش آهنگ عطر دل نواز آزادی به جای بوی باروت و بهار خجسته به جای زمستان طولانی غبار گرفته بر ایران است.

۲۲ بهمن طلوع شکسته شدن قفس ها و پرواز پرستوهای آزادی است.

با پیروزی انقلاب اسلامی برف های بهمن با حرارت اخلاص و ایمان مردم رنگ حیات معنوی به خود گرفت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha