۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85386696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار کردستان: دولت از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: دولت، استانداری، فرمانداری و تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد و ما تنها بستر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در همایش نقش “علما و روحانیون در عرصه جهاد تبیین” در سنندج اظهار کرد: ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب مناسب لازم است نه طرفداری از نامزد و یا شخص خاصی.

وی افزود: علما باید پای کار بیایند تا برچسب مشارکت کم در انتخابات از روی این استان برداشته شود همانطور که با حضور خود در استقبال رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

استاندار کردستان یادآور شد: تببین‌گر و مبیین باید مشرف بر اوضاع باشد و شرایط را درست بشناسد و تحلیل مناسب بر اوضاع در جهان داشته باشد.

زارعی کوشا گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی هیچ رسانه و هیچ دوست و دشمنی در جهان نیست که قدرت ما را انکار کند چرا که کشور ما در سالهای گذشته کشوری وابسته بود اما امروز در سایه انقلاب اسلامی که توسط بنیانگذار انقلاب رقم خورد، به محور تبدیل شده است محوریتی که در تمام جهان از آن به عنوان الگو استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: ما مصداق برای تبیین بسیار داریم و باید مخاطب خود را در جریان بگذاریم تا اسیر ضعف و سیره‌رسانی دشمن نشویم.

زارعی کوشا افزود: ما دولتی را بر سر کار داریم که به دنبال پیاده کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است و این اعتماد به نفس ملی لازمه توفیق در عرصه جهانی است که رئیس جمهور ما اینگونه قدم برداشته است.

علمای کردستان در خط مقدم دفاع از امنیت

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این نشست اظهار کرد: علمای استان کردستان همیشه در خط مقدم دفاع از امنیت این خطه از سرزمین انقلابی بودند.

سردار امان الله گشتاسبی یادآور شد: وجود علمای اهل تسنن و تشیع برای نظام و بقای آن مطمئنا منشأ خیر خواهد بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) یک حرکت بزرگ را در دنیا رقم زد و تمام ملت‌های آزاده که به دنبال استقلال و آزادی هستند از انقلاب امام به عنوان الگو درس گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی و وحدت بین تمامی ادیان از ویژگی های این انقلاب است و این ویژگی ها، نقطه برتری انقلاب ما در همه حوزه‌ها است و با توسل به آن قلل موفقیت در جهان را فتح خواهیم کرد.

جهاد تبیین راه‌های نفوذ دشمنان را خواهد بست

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان هم گفت: روحانیت، اساتید و امامان جمعه همواره در دفاع از انقلاب اسلامی محور بوده و در این راه کوتاهی نکرده اند.

حجت‌الاسلام طه توکلی اضافه کرد: هر جا نیاز بوده است روحانیون رسالت اصلی ذاتی خود که تبلیغ است را به خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: جهاد تبیین یک تکلیف و یک مطالبه است که اگر خوب عمل شود و صورت و سیرت، دستاوردها و خدمات را به بهترین شیوه بیان کنیم پیروز میدان خواهیم شد لذا جهاد تبیین راه‌های نفوذ دشمنان را خواهد بست.

حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد: کارآمدی انقلاب به عنوان بیان حقیقت برای جامعه هدف بیان شود تا دشمنان بر ذهن جوانان ما مسلط نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha