۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85388063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گسترده در انتخابات پشتوانه‌ای برای جبهه مقاومت است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، نه تنها پشتوانه ای برای انقلاب بلکه موجب دلگرمی جبهه مقاومت است، چراکه جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین حامی این جبهه در دنیاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه با حضور در حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه اظهار کرد: باید تمام تلاشمان را برای مشارکت حماسی در انتخابات انجام دهیم و گروههای جهادی دعوت کننده به حضور در انتخابات باشند؛ چرا که یک ضرورت جدی برای داشتن پشتوانه مردمی در دنیاست و موجب توقف دشمن می شود.

وی افزود: دشمن سال گذشته به گمان خدشه به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی اغتشاشات را طراحی و رهبری کرد، بنابراین شرکت گسترده در انتخابات این دوره بسیار مهم است.

استاندار کردستان اضافه کرد: انتخاب اصلح اهمیت زیادی دارد چون هر دو مجلس چه خبرگان و چه شورای اسلامی در ریل گذاری انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

زارعی کوشا یادآور شد: دشمن خطر جمهوری اسلامی را بسیار زود درک کرد و از همان روز اول مانع از پاگیری انقلاب اسلامی شد و تحریمها علیه جمهوری اسلامی به معنای واقعی فلج کننده بود اما با همت مسئولان و مقاومت مردم، توطئه دشمن خنثی شد.

وی با بیان اینکه داشتن تحلیل از اوضاع منطقه و دنیا بسیار مهم است، افزود: رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب سرشار از نور و حکمت است که بهترین توصیف درباره ایشان را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و در واقع حکمتی که در بیان و رفتار رهبر معظم انقلاب وجود دارد، راهگشاست.

استاندار کردستان گفت: شناخت شرایط و تحلیل درست از آن، به شدت ضرورت دارد همانند شناختی که سردار سلیمانی داشت و کشور را از بلای داعش حفظ کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: قدردان خدمات همه دولتها در کردستان هستیم ولی تفاوت نوع نگاه شکل گرفته به این استان در دولت سیزدهم خاص و ویژه است.

وی اضافه کرد: هرگاه دولتها در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرده اند بهترین وضعیت در سطح بین‌المللی را داشته‌ایم ولی در شرایط عکس آن تمام انرژی کشور صرف التماس از بیگانگان شده است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش، شهدا را سعادتمندترین افراد و شهادت را بهترین مرگها دانست و یادآور شد: معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می کند.

زارعی کوشا بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا سرمایه های بزرگی هستند و ارتباط با آنان بسیار ارزنده و مجلس شهدا فرصتی برای بیان ارزشهاست.

وی اظهار کرد: جامعه گاهی فراموش می کند، لذا جهاد تبیین که رهبر انقلاب آن را تکلیف عنوان می کنند این است که جامعه را در برابر یک تهاجم بزرگ از سوی نظام استکباری بزرگ بیمه کنیم.

زارعی کوشا در ادامه به تلاش برای رفع مشکلات استان در بخش‌های مختلف به ویژه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته تلاش شده شرکت ایرلاین بومی راه اندازی شود و سرمایه گذار ۱۵ میلیون دلار پیش پرداخت انجام داد که شرکتی که این پول را دریافت کرده بود آن را از ترس تحریمها پس فرستاد.

افتتاح یادمان شهید گمنام در محوطه حوزه علمیه قروه

یادمان شهید گمنام نیز با حضور استاندار کردستان شامگاه پنجشنبه در محوطه حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه افتتاح شد.

حجت الاسلام فخیمی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه در مراسم افتتاح یادمان شهید گمنام در محوطه این دانشگاه اظهار کرد: این شهید گمنام ۱۹ سال سن داشته که یادمان آن با کمک طلاب و مسوولان اجرایی شهرستان احداث شد و به پایان رسید.

وی ادامه داد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این یادمان هزینه شده و خیرین و طلاب بخش بزرگی از انجام کار را بر عهده داشتند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه اضافه کرد: طلاب با دست خالی این یادمان را ساختند و در کارهای جهادی نیز در صف نخست هستند، ضمن اینکه جامعه طلاب و روحانیون برای انتخابات ۱۱ اسفند بیشترین و محکم‌ترین قدمها را برخواهند داشت.

حجت‌الاسلام فخیمی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای برگزاری انتخاباتی پرشور بود، گفت: عملکرد مخلصانه مسئولان به ویژه استاندار کردستان قابل قدردانی و خدمت در نظام الهی دارای قداست است.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha