۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85389392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرسی‌های آزاداندیشی در نقاط مختلف شهرهای کردستان برگزار شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کرسی‌های آزاداندیشی به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در نقاط مختلف شهرهای استان برگزار شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز شنبه در نشست نقش تبیین گری بانوان در انتخابات در سنندج اظهار کرد: همه با ضرورت شرکت در انتخابات آگاه هستند و انتظار می رود مردم با درک شرایط کنونی کشور اجازه تاثیرگذاری معاندین بر تصمیم آنها برای حضور در پای صندوق های رای را ندهند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با خون ۲۲۰ هزار شهید آبیاری شده است رزمندگانی که برای دفاع از اعتقادات و سرزمین شان جان خود را نثار آرمان هایشان کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعد از گذشت ۴۵ سال بالنده تر و قدرتمندتر شده است، افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما امروز نزدیک قله هستیم؛ هنوز به قله نرسیده ایم لذا باید با موقعیت شناسی و هوشمندی و هوشیاری قدم های مانده به قله را طی کنیم.

رمضانی با بیان اینکه امروز مردم هستند که می توانند مجلس قوی و کارآمد تشکیل دهند، ادامه داد: وقتی مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد دیگر کشور تحت فشار و نفوذ افراد وابسته داخلی و خارجی قرار نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت پایین یکی از برچسب های زده شده به مردم کردستان است، اضافه کرد: کنشگران سیاسی و اجتماعی باید تلاش کنند این گزاره از پیشانی این استان برداشته و زمینه مشارکت گسترده فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب می شود سیاستمداران کشور با توان بیشتری تحقق یابد، گفت: بالا بودن مشارکت توان دیپلماسی مدیران هم در سطح کشوری و هم استانی را افزایش می دهد.

رمضانی بیان کرد: جمعی از مردم به دلیل اینکه زیاد در جریان اقدامات و فعالیت های انجام شده دولت قرار نگرفتند ممکن است نارضایتی نسبت به مسئولان داشته باشند و دشمنان از این مسئله می خواهید سوءاستفاده کنند چراکه تمرکز آنها بر ناامیدی جامعه است.

وی گفت: مجموعه مدیریتی استان مورد توجه ارکان حاکمیت هستند و این فرصت فراهم شده تا دولت با تصویب ۱۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به کردستان تبعیض مثبتی نسبت به این استان قائل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha