امام‌جمعه موقت ساری: حضور پرشور در انتخابات «نه» محکم به خواست دشمنان است

ساری-ایرنا- امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه مردم با انتخاب درست در رفع مشکلات تاثیرگذار هستند، گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات پیش رو نمادی از «نه» گفتن به خواسته دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین شفیعی دارابی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و در آستانه برگزاری این حماسه پرشور و شعوری هستیم.

وی ادامه داد : همه باید خود را مقید به رای دادن بدانند تا نمایندگان با آرای بالا به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

امام جمعه موقت ساری افزود : دشمن برای مجلس خبرگان رهبری خیلی حساب باز کرده است تا این مجلس در مسیر قانون و امام قرار نگیرد.

وی ادامه داد: همچنین انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر عرصه های مهم پیش رو است و شرکت در انتخابات ادای وظیفه شرعی و ندای رهبری و افزایش قدرت نظام است.

وی با تاکید بر انتخاب درست داوطلبان گفت که باید به حرف و وعده های این افراد توجه و آنها را بررسی کرد.

امام جمعه موقت ساری خطاب به داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که در تبلیغات با وعده های اسلامی و به دور از انگ زدن فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: حماسه ۲۲بهمن را پشت سر گذاشتیم دشمن خیلی هزینه کرد تا این روز خلوت و بدون حضور مردم برگزار شود.

امام جمعه موقت ساری گفت : مردم ایران نشان دادند که ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا هستند و رهبر معظم انقلاب پیش بینی کردند که مردم همچون سال‌های گذشته حضور خواهند یافت.

وی خطاب به مسوولان افزود: مسوولان قدر این مردم را بدانید و به آنها بدهکاریم و با وجود مشکلات و انتقادات به صحنه آمدند و دست رد به نغمه شوم وابستگان استکبار جهانی زدند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی گفت: سپاه در حوزه دفاعی و نظامی در منطقه و جهان حرف اول را می زند و دشمن هم حیران از این قدرت نیروی سپاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha