کاهش دما و مه صبح‌گاهی برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نقشه‌های هواشناسی کاهش دما و وقوع مه صبح‌گاهی برای برخی مناطق استان را نشان می‌دهد.

مهران چراغپور روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه در استان افزود: این سامانه بارشی که بیشتر به صورت باران گزارش شده تا اواخر وقت روز جمعه در استان فعال است.

وی اظهار داشت: این سامانه بارشی برای مناطق غربی (کوهرنگ) به صورت متناوب تا روز شنبه و یکشنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش نسبی دما احتمال بارش خفیف برف برای کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

وی بیشترین میزان بارش باران تا ساعت ۱۲:۳۰ را مربوط به کوهرنگ با ۹۱.۸، بازفت ۶۴.۸، دوآب صمصامی ۶۲.۸، مال‌خلیفه ۴۳.۴، شلمراز ۴۱.۴، لیرابی ۳۹.۹، سورشجان ۳۲.۸، خانمیرزا ۳۲.۴، ایلبگی ۲۵.۵ میلی‌متر اعلام کرد.

چراغپور همچنین میزان بارش در شهرکرد ۱۸.۴، بروجن ۱۹.۱، لردگان ۲۶.۴، اردل ۲۸.۲، فارسان ۳۱.۷، سامان ۲۲.۴، بن ۲۵.۵، فرخ‌شهر ۲۴.۱ و بلداجی را ۱۸میلی‌متر عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون هیچ مشکلی ناشی از بارش باران در مناطق مختلف استان گزارش نشده است.

خسرو کیانی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آبگرفتگی و ایجاد مشکل گزارش نشده و جاده‌های ارتباطی استان نیز باز و ترافیک به صورت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار نارنجی در خصوص بارش‌ها صادر کرد

مسافران گردنه‌های چری و شاه‌منصوری چهارمحال و بختیاری زنجیرچرخ به همراه داشته باشند

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه به نسبت پربارش به استان و هشدار سطح نارنجی در روزهای پایانی هفته صادر کرده بود.

براساس نقشه‌های پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری این سامانه بارشی که همراه با بارش باران، برف و رعد و برق است تا روز شنبه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha