دستاوردهای امنیتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی به نمایش درآمد

مشهد- ایرنا- اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، نمایشگاه تبیینی "قله اقتدار" را که به تبیین جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران می پردازد برگزار کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه به تبیین و بازخوانی عرصه های جنگ همه جانبه و ترکیبی دشمن علیه امنیت و آرامش مردم پرداخته شده است.

همچنین در ادامه دستاوردهایی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در سال های اخیر، در این نمایشگاه توان امنیتی اطلاعاتی این مجموعه مردم محور و ولایت مدار در تحصیل مصالح ملی، صیانت از سرمایه های مادی و معنوی متعدد استان، هم افزایی و تعامل با سایر دستگاه های امنیت ساز و مقابله با معاندین و گروهک های وابسته به استکبار جهانی به نمایش گذاشته شده است.

عناصری و محتوایی شامل کینه توزی و آتش افروزی دشمنان و نظام سلطه با نقش آفرینی سرویس های اطلاعاتی غربی در محیط پیرامون خراسان رضوی در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تشریح می شود.

دستاوردهای امنیتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی به نمایش درآمد

در این نمایشگاه عناصری مانند جرثومه فساد داعش تا سایر گروه های تکفیری تروریستی و گروهک های معاند مثل منافقین که به زباله دان تاریخ سپرده شده و همچنین عناصر سازمان اطلاعاتی موساد به نمایش درآمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha