۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85374826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دستیار وزیر اطلاعات: انتخابات، عرصه همگرایی مردم است

مشهد- ایرنا- دستیار وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همان طور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست با روسای هیات های ورزشی استان افزود: هجوم سنگین رسانه ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می گیرد و جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند نقش آفرینی می کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی بدیل جامعه ورزشی در عرصه های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات ادامه داد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروزه کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای ورزش متصور است.

وی افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی با تنوع کارکردهاست و مهمترین کارکرد آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت مناسبات اجتماعی است.

او تصریح کرد: وظیفه جامعه ورزشی کشور صرفا قهرمان پروری نیست و مهمتر از آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و تزریق امید و خودباوری ملی است.

تعدادی از فعالان ورزشی خراسان رضوی در ابتدای این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha