راه‌های روستایی مرزن آباد چالوس باز شد

نوشهر- ایرنا- بخشدار مرزن آباد چالوس در استان مازندران از بازگشایی نقاطی از راه‌های روستایی این بخش ییلاقی و کوهستانی که به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حوالی ساعت ۱۴ امروز، یکشنبه تخته سنگ های بزرگ پس از سقوط از ارتفاعات به سطح محور ارتباطی "ناتر" به "طویر" در محدوده "کنسدره" از توابع دهستان کوهستان سبب انسداد پنج روستای این منطقه گردید، باتلاش روستائیان و اعضای شوراها این محور یک ساعت پیش باز شد.

محمدرضا محمد حسینی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سقوط این تخته سنگ ها، خسارت جانی به همراه نداشت و پس از گزارش های مردمی با شتاب نسبت به جمع آوری آنها به نقاط دیگر اقدام شد.

وی با قدردانی از همراهی مردم به ویژه اعضای شورای اسلامی روستای "مرس" در باز گشایی این محور، خاطر نشان کرد: هم اینک این محور به روی وسائط نقلیه باز بوده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

لغزش و رانش زمین به عنوان یکی از پدیده های طبیعی بوده که از دیرباز تاکنون در خطه غربی مازندران به ویژه محور اصلی چالوس - کرج محدوده کندوان و روستاهای بالادست مرزن آباد روی می دهد که در پی آن سبب سقوط تخته سنگ ها از بالادست به پایین دست به ویژه در راه های ارتباطی رخ می دهد که سبب انسداد این مسیرها می شود.

روز جمعه هفته پیش هم بر اثر لغزش زمین و سقوط تعدادی سنگ از بالادست منطقه هزار چم کندوان به روی یک دستگاه خودروی سواری افتاد که متاسفانه بر اثر این حادثه افزون بر خسارت هنگفت به خودرو، ۲ نفر از سرنشینان آن هم دچار آسیب دیدگی شدید شدند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر محور پرتردد چالوس - کرج محدوده کندوان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha