۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85392345
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشتارگاه‌های مرغ ملایر زیر ذره‌بین تعزیرات

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۴
کد خبر: 85392345
کشتارگاه‌های مرغ ملایر زیر ذره‌بین تعزیرات

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۲ کشتارگاه متخلف مرغ در شهرستان ملایر، ۱۰۳ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال جریمه شدند.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر، پرونده تخلف گران فروشی ۱۰۵ هزار و ۳۹۱ کیلوگرم ۲ کشتارگاه مرغ در مجموع به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی ، اتهام گرانفروشی و تقلب را محرز و ۲ کشتارگاه را به پرداخت جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته یونسی، با گزارش اداره دامپزشکی ملایر پیرامون مشاهده تخلف تقلب در بسته بندی و گرانفروشی ۲ کشتارگاه پرونده این تخلفات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

وی اظهار کرد: گروه های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha