۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85393424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاهان امیدوار به کسب نتیجه مناسب دربرابر الهلال است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد: ضمن ان که هواداران بازی خوبی از ۲ تیم الهلال و سپاهان ببینند سپاهان فرصت‌هایی که در بازی خانگی از دست داد در این بازی جبران کرده و با خوشحال کردن مردم صعود کند.

مصاف تیم‌های سپاهان و الهلال در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه شب این هفته در ورزشگاه کینگدام آرنا برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر سه شنبه شب در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپاهان افزود: همه آمادگی کاملی دارند، تلاش کردیم امکانات را فراهم کنیم، بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا دل مردم را شاد کنند، هواداران در بازی رفت حضور پیدا کرده و از تیم حمایت کردند، استقبال خوبی از سپاهان شد و امیدواریم بتوانیم با کسب نتیجه خوب، قدردان هواداران باشیم.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه سپاهان گفت: سپاهان از نظر بودجه تیم بسیار پایین‌تری از الهلال است اما از نظر توانایی‌های فنی در زمین چیزی کم نداشت، سپاهان فرصت‌های خوبی ایجاد کرد و امیدوار هستیم در ریاض نتیجه مناسب را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

نیکفر ادامه داد: میزبانی الهلال تاکنون خوب بوده است، سفیر ایران در عربستان و مقامات عربستان استقبال خوبی کردند؛ الهلال در نامه‌ای تشکر خود از میزبانی سپاهان را اعلام کرد.

وی در مورد جدایی محمد قربانی از سپاهان گفت: اقدامات تیم با مورایس هماهنگ می‌شود، هیچ کسی حق تصمیم‌گیری در مورد مسائل فنی تیم را ندارد و این انتقال با نظر مورایس بوده و امیدواریم گزینه‌های مورد نظر مورایس را برای سپاهان جذب کنیم؛ این انتقال از لحاظ رقم بسیار مناسب بود و برای رضایت‌نامه یک میلیون یورو به سپاهان پرداخت می‌شود.

وی افزود: باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و خرید و فروش بازیکن نیز جزیی از این اصول حرفه‌ای است، آفرهایی برای بازیکن‌های دیگری داریم اما اقدام دیگری تا پایان فصل نخواهیم داشت؛ هر تصمیمی برای تیم فوتبال با نظر سرمربی خواهد بود.

کاپیتان تیم سپاهان: پرقدرت و امیدوار به میدان می‌رویم

محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان نیز در حاشیه تمرین سپاهان در ریاض گفت: شرایط خیلی سختی است، با توجه به بازی رفت که باختیم، سخت است تا نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: تمرین های خوبی را پشت سر گذاشتیم، امروز در ریاض تمرین خوبی داشتیم، پرقدرت و امیدوار می‌رویم که بازی را با اختلاف ۲ گل ببریم و بازی را به وقت اضافه ببریم شرایط واقعا سخت است اما ناامید نیستیم، با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم و صعود کنیم.

در بازی با الهلال، جزئیات، برنده را مشخص می‌کند

بازیکن تیم سپاهان در حاشیه تمرین این تیم گفت: واضح است که بازی مهمی است، یک بازی حذفی که باید حداکثر آمادگی را داشته باشیم، با یکی از بهترین تیم‌های خاورمیانه بازی داریم.

برایان دابو افزود: در بازی اول موقعیت‌های زیادتری داشتیم تا بازی را بهتر مدیریت کنیم، تقریبا یک هفته گذشته و برای این دیدار آماده می‌شویم.

دابو در مورد میزان شانس سپاهان برای صعود گفت: اینطور بازی‌ها را زیاد بازی کردم، جزئیات، یک خطا، ضد حمله، کارت زرد و قرمز در این بازی‌ها برنده را مشخص می‌کند و این چیزی است که تیم‌های بزرگ در آن برتری دارند، باور دارم می‌توانیم این بازی را ببریم، با مدلی که در بازی اول نشان دادیم، می‌توانیم برنده بازی شویم.

دیدار رفت تیم‌های سپاهان و الهلال در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با نتیجه ۳ بر۱ به سود تیم عربستانی خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha