۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85393663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت در انتخابات نقطه امید دوستداران انقلاب است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند موجب دلگرمی جبهه مقاومت و نقطه امید دوستداران انقلاب و نقطه یاس دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حمید کمانکش روز چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین با تبریک اعیاد ماه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات و بدون جانبداری از نامزدهای انتخاباتی وظیفه دستگاه‌های اجرایی است چراکه تمام تمرکز دشمن پس از شکست‌های متوالی کاهش حضور مردم در انتخابات پیش‌رو است.

وی ادامه داد: مسئولان ادارات در زندگی فردی، اجتماعی و مسئولیتی برای مشارکت حداکثری تلاش و به شدت از طرفداری حزب و شخص خاصی پرهیز کنند و حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

فرماندار خمین با اشاره به آغاز تبلیغات از روز پنجشنبه تاکید کرد: بر فضای دستگاه‌های اجرایی برای عدم تبلیغات کاندیداهای انتخابات نظارت شود.

کمانکش بیان کرد: تنها مکان‌های دولتی مشخص و اعلام شده توسط فرمانداری برای استفاده نامزدهای انتخاباتی مجاز است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع به طور ویژه در این روزها مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خمین با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات گفت: انتخابات اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است و همه ما بایدبا نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای چهارگانه معظم له برای مشارکت حداکثری تلاش کنبم.

فرماندار خمین با تاکید بر کمک دستگاه‌های اجرایی به مساجد شهرستان افزود: مسجد در ابتدای اسلام همواره محل حل مسائل و مشکلات جامعه بوده است.

امام جمعه خمین نیز در این نشست با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: حقانیت انقلاب اسلامی ذاتی و از خود انقلاب است و وابسته به افراد نیست.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی ادامه داد: مردم به رهبری امام خمینی (ره) این مهم را آشکار ساختند.

وی افزود: با وجود مشکلات هیچکس نمی تواند ارتباط خود با انقلاب را قطع کند و به همین علت رسانه های خارجی ملت ایران را غیرقابل پیش بینی اعلام کردند.

امام جمعه خمین اظهار کرد: حقانیت انقلاب اسلامی با فساد یا عملکرد نامطلوب یک مسئول از بین نمی‌رود چراکه بنیان این انقلاب بر تقواست و هرگونه فسادی را کنار می‌زند.

دبیر شورای راهبری مساجد استان مرکزی نیز در این نشست گفت: این استان در امور مساجد و پیشتاز است.

سرهنگ محسن خلجی ادامه داد: موضوع مسجد بارها مورد تاکید رهبر انقلاب واقع شده است و طبق منویات ایشان مسجد باید پایگاه انسان سازی، علوم، مقابله با دشمن و بصیرت افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی باشد.

وی افزود: یکی از سندهای کم نظیر در کشور سند راهبری مساجد است که با زحمات همکاران عزیزمان در اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی تهیه و تنظیم و تدوین آن انجام شده است.

خلجی اظهار کرد: در این سند به عضویت بانوان باتجربه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در هیات امنای مساجد توجه ویژه‌ شده است.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی، جذب نیروهای جوان و رونق مساجد در دستورکار مسئولان شهرستان خمین قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز گفت: اولویت پایگاه‌های بسیج شهرستان ترویج سبک زندگی اسلامی و اجرای برنامه‌های ورزشی برای نوجوانان و جوانان است.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی افزود: برگزاری برنامه‌های شاد و فرهنگی زمینه ساز جذب نسل جوان به بسیج است .

وی تاکید کرد: وحدت و همدلی موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خمین نیز در این نشست بیان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به تشویق مردم برای رای دهی و شور انتخاباتی دارند.

حجت الاسلام عباس کاظمی ادامه داد: حضور کاندیدای مجلس خبرگان در مسجد خاتم الانبیا ، جشن دهه هشتادی‌ها و کافه انتخابات مهمترین برنامه تبلیغات اسلامی برای ایجاد شور انتخاباتی است.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha