فراخوان ایرنا برای معرفی برنامه‌های نامزدهای انتخابات در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان جنوبی با هدف کمک به جلب مشارکت حداکثری و ایجاد زمینه مناسب به منظور شناخت جامعه از نامزدها و معرفی عادلانه برنامه‌ها، از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت ۱۵ دقیقه ای برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه و معرفی سوابق داده می‌شود.

نامزدهای علاقه مند برای بهره گیری از این فرصت رایگان تبلیغاتی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن‌های ۳۲۴۳۷۹۰۰ و ۳۲۴۲۲۰۲۷ - ۰۵۶ تماس بگیرند و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه‌های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای کسب چهار کرسی نمایندگی برگزار می‌شود که حوزه‌های انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف"، "فردوس، طبس، سرایان و بشرویه"، "قاینات و زیرکوه" و نهبندان و سربیشه" هر کدام یک نماینده دارند.

۱۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha