رییس شورای ائتلاف فارس: بنای دخالت در عزل و نصب مدیران را نداریم

شیراز - ایرنا- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، با اشاره به برخی مطالب مطرح شده در خصوص دخالت این شورا در عزل و نصب مدیران گفت: این شورا تاکنون در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی نداشته و در ادامه هم بنای این کار را نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مجید فروردین، پنجشنبه در نشست خبری انتخاباتی در شیراز افزود: در رویکرد شورای ائتلاف نیز هیچ تغییری ایجاد نشده چرا که سازو کارها حاکم بر گروه های سیاسی به گونه ای است که رییس به این معنا که بتواند نظر خود را به سایر اعضا تحمیل کند نیست و تمام کسانی که در این شورا عضویت دارند و رای می دهند مستقل بوده و رای مستقل هم دارند.

وی ادامه داد: بنابراین شورای ائتلاف در آینده و به ویژه در جایگاه نمایندگی مجلس با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات دولتی، هیچ دخالتی در انتصاب مدیران نخواهد داشت.

جلو انتشار لیست های غیر قانونی گرفته شود
رئیس شورای ائتلاف استان فارس، با اشاره به ماده هشت قانون انتخابات گفت: این ماده تاکید دارد که فقط افراد و جبهه هایی که به شکل ملی و استانی ثبت شده و مجوز قانون احزاب را دارند می توانند فهرست انتخاباتی منتشر کنند.

فروردین افزود: دستگاه های ذی ربط بر این مهم نظارت کنند و مانع انتشار لیست ها و فهرست های غیرقانونی که سلامت انتخابات را زیر سوال می برند شوند.

امنیت و اقتدار ملی با حضور حداکثری در انتخابات تامین خواهد شد
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان هم گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای، اقتدار، امنیت و منافع ملی تامین خواهد شد.

ابراهیم عزیزی افزود: همه باید بکوشیم که به عنوان احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی و داوطلبان، حضور حداکثری در انتخابات و انتخابی آگاهانه برای تشکیل مجلسی کارآمدتر را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما اقدامات خوبی را به ویژه در مجلس یازدهم آغاز کردیم و در حوزه قانونگذاری و اهداف استانی و مرکز استان باید بکوشیم که با هماهنگی و وحدت، سرعت توسعه استان فارس و شیراز و زرقان را بالا ببریم و زمینه‌ای فراهم کنیم که مجلسی کارآمدتر برای مردم شکل گیرد.

او اظهار کرد: رسانه ها که همواره در فارس منشاء اقدامات خوبی بوده و در همه صحنه‌ها یاری گر مردم بوده و کارکردهای نظام اسلامی را هم منعکس کرده‌اند همچنان در صحنه یاور مردم باشند و زمینه رسیدن به اهداف مشترک را فراهم کنند.

در راستای منافع مردم و کشور گام برخواهیم داشت
دیگر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان هم گفت: سعی ما بر این است که اتحاد و همدلی را در این عرصه و ایام رقابت انتخاباتی و هم در صورت ورود به مجلس به عنوان نماینده مردم حفظ کنیم و با انسجام در راستای منافع مردم و کشور گام برداریم.

سید اسماعیل حسینی افزود: مجلس یازدهم نخستین مجلس گام دوم انقلاب بود و به رغم برخی مشکلات از جمله تحریم ها و شیوع کرونا، اقدامات خوبی طی دوران فعالیت خود انجام داد که امیدواریم مجلس دوازدهم بتواند یک گام جلوتر حرکت کند.

وی ادامه داد: از رسانه ها انتظار داریم که بعد از اتمام انتخابات و مشخص شدن نمایندگان، آنها را رها نکنند و پیگیر وعده ها و شعارهای مطرح شده باشند و با نگاه منصفانه و با هدف حل مشکلات مطالبه گری کنند.

مساله اصلی در انتخابات ۱۱ اسفند حضور حداکثری است
دیگر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان هم گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند آنچه دارای بیشترین درجه اهمیت بوده و مساله اصلی تلقی می شود، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

منصوره طاهری، با اشاره به نگاه ویژه شورای ائتلاف به حضور زنان در لیست های این شورا افزود: هرچه ما بتوانیم صدای جمهوریت نظام را بلندتر به گوش جهانیان برسانیم، دشمن را نیز بیشتر ناامید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انتظار است رسانه ها با توجه به اینکه صدای مردم هستند در فرصت باقی مانده بیشترین نقش را در آگاهی رسانی به جامعه داشته باشند و در این ایام بیشترین تلاش خود را برای حضور مردم در انتخابات ایفا کنند.

همه وظیفه داریم برای تحقق مشارکت حداکثری بکوشیم
کاندیدای دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان هم گفت: همه ما وظیفه داریم که تلاش کنیم انتخاباتی پرشور و با بیشترین میزان حضور مردم رقم بخورد.

جعفر قادری افزود: هرچه افرادی که انتخاب می شوند با پشتوانه رای بیشتر و بالاتری وارد مجلس شوند قطعا بهتر می توانند از حقوق مردم دفاع کنند و این کمک خواهد کرد که شرایط بهتری را در کشور داشته باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha