فرماندار: مسکن محرومان حاشیه نشین در چابهار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

چابهار - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: پروژه یک‌هزار واحدی ویژه حاشیه نشینان در طرح باز آفرینی و ساماندهی حاشیه نشینی در حال ساخت است که تاکنون ۶۳۲ واحد آن ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جواد سپاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به موقعیت و جایگاه بندر چابهار، ساماندهی حاشیه نشینی نیاز به یک خردجمعی دارد و بدین منظور باید تمامی سازمان ها وادارات با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چابهار دارای موقعیت راهبردی و خاص است، افزود: با توجه به وجود بندر و منطقه آزاد و ادارات کل؛ یکی از شهرستان‌هایی است که جمعیت حاشیه نشین آن زیاد شده و ما هم موظف به ساماندهی این شرایط هستم پس تمامی ادارات دست اندرکار با برنامه های اجرایی برای حل این مشکل اقدام کنند.

فرماندار چابهار ادامه داد: تمامی ادارات دست اندرکار برای پیشرفت کاری پروژه های مرتبط با ساماندهی حاشیه نشینی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: ادارات خدمات رسان از جمله برق و آبفا با تخصیص اعتبار جهت پیشرفت پروژه ها، سرعت عمل و اقدام بیشتری داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن آماده افتتاح واحدهای آماده باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha