مدیر حوزه علمیه تایباد: دلسوزان نظام و انقلاب به پای صندوق‌های رای می روند

تایباد- ایرنا- مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق ( ع ) تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: هرکس که دلسوز این انقلاب و نظام هست باید با حضور خود در پای صندوقهای رای یک بار دیگر سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

حجت السلام والمسلمین مرتضی محدثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت و حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات امنیت و اقتدار ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشور در همه عرصه ها پایبندی خود را به این نظام و انقلاب نشان داده اند و نقش ها ی دشمنان را خنثی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تایباد ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات نشان از این دارد که مردم در تعیین سرنوشت کشور خود سهم زیادی دارند.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از مشارکت در این رویداد سیاسی است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر توطئه ای استفاده خواهد کرد.

حجت السلام محدثی گفت: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده اند که تحت هر شرایطی پای آرمانهای این نظام و انقلاب ایستاده اند و ۱۱ اسفند ماه از این میدان سرنوشت ساز پیروز بیرون خواهند آمد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha