۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85397082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخابات در پردیس

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 85397082
جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخابات در پردیس

پردیس - ایرنا - مسئول خدمات شهری شهرداری پردیس با بیان جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخاباتی از سوی شهرداری پردیس گفت: طرح ایجاد جایگاه های تبلیغاتی در سطح شهر اجرا شد.

به گزارش ایرنا ، امیر خیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هدف نخست، ایجاد فضایی مشترک با رعایت مساوات برای همه نامزدهای انتخاباتی است تا شهروندان در همان فضا با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سوابق آنها آشنا شوند.

جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخابات در پردیس

وی افزود: تامین جایگاه های تبلیغاتی از بروز بی نظمی در این زمینه و شکل گیری معضلات بصری در شهر جلوگیری بعمل می آورد. به گزارش خبرنگار ایرنا از دیگر اقدامات شهرداری پردیس در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری شهروندان می توان به نصب بنرهایی با مضمون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، تدوین محتوا درج در شبکه‌های اجتماعی، کمک به برگزاری نشست های هماهنگی، برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی در تالار بزرگ فرهنگی شهرداری، نصب تابلو روزشمار در میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد.

ضرورت حضور پر رنگ شهروندان در انتخابات

جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخابات در پردیس

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر ضرورت حضور پر رنگ شهروندان در انتخابات، اظهار داشت: شهروندان در انتخابات حضور پر رنگ داشته باشند و هر قدرمشارکت، شور و شکوه انتخابات بالا برود قطعا امنیت ساز و برای ملت و کشور ما مفید است.

حسینی ادامه داد: حضور پر شور شهروندان و رای بالای شهرستان را می توانیم مستمسک قرار بدهیم و بتوانیم مطالبه خود را برای داشتن نماینده مستقل مطرح کنیم و به مطالبه بر حق خود برسیم.

امام جمعه شهرستان پردیس توضیح داد: همانطور که مردم پای انقلاب ایستادند ، نمایندگان هم به تعهدات خود عمل کنند و پای این مردم بایستند، مردم را از خود بدانند و در جایگاه خدمت رسانی خدمتی شایسته به مردم داشته باشند .

حسینی خاطر نشان کرد: انتخاب نماینده قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور از واجبات است در غیر اینصورت در بزنگاه‌های کشور معطل خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان دماوند: نمایندگان مجلس می‌توانند با بروزرسانی قوانین ضعف‌ها را برطرف کنند

جانمایی و نصب جایگاه های تبلیغ انتخابات در پردیس

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند با حضور در استدیو کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات اظهار کرد: امروز در آستانه برگزاری جشن ملی و سیاسی بزرگ و تأثیرگذار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم.

وی افزود: برگزاری این انتخابات‌ها در موعد مقرر که با نظم و امنیت خاص همراه است، برای جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار است. امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اگر آینده خود، فرزندان و نسل آینده برای ما مهم است، باید در این انتخابات‌ها شرکت کنیم.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: نمی‌گوییم که انتخاب یک نفر از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و سراسر کشور برای مجلس شورای اسلامی همه مشکلات را رفع می‌کند، اما باید تلاش کنیم که مشکلات را کاهش دهیم و مردم می‌توانند با با انتخاب افرادی متعهد و دلسوز به این امر کمک کنند.

وی بیان کرد: اگر ما از برخی قوانین گله داریم و بروزرسانی نشده، نمایندگان مجلس می‌توانند با بروزرسانی قوانین ضعف‌ها را برطرف کنند و با شرکت گسترده مردم در انتخابات عزت و استقلال ما رشد پیدا می‌کند و آزادی ما محقق می‌شود.

امام جمعه شهرستان دماوند اضافه کرد: برگزاری انتخابات فرمایشی نیست، بلکه واقعی است؛ نظام تسلیم رأی مردم است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha