نامزد حوزه انتخابیه مشهد: نظارت را به عنوان راهبرد دنبال می‌کنم + فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت است که در این زمینه نظارت تأسیسی را به عنوان راهبرد دنبال می‌کنم.

محمد آصفی یزدی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد افزود: به عنوان نمونه در حوزه رأی به هیات وزیران، اگر می‌خواهیم دولت قوی باشد باید به وزرایی رای دهیم که بتوانند چهار سال در این عرصه خدمت کنند نه این که یک وزارتخانه در طول چهار سال سه وزیر را جابه‌جا کند.

وی در مورد برنامه های محلی و منطقه‌ای خود در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۲ رویکرد یا راهبرد را دنبال می‌کنم که اول رویکرد تعاملی با نمایندگان مشهد ، خراسان رضوی ، خراسان بزرگ و در نهایت ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی است.

او ادامه داد: آنچه از نقطه صفر یعنی مشهد تا نقطه ۱۰۰ که صحن علنی مجلس شورای اسلامی است برای ما مهم است تعامل هوشمندانه، خردمندانه و جامع است.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید سهم مشهد را در عرصه ملی در همه حوزه‌ها، منابع، امکانات، طرح ‌ها و برنامه ها و به ویژه برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سالیانه مطالبه کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha