نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات: حوزه اشتغال نیازمند نگاهی جدید است+ فیلم

مشهد-ایرنا- یکی از نامزدهای انتخاباتی حوزه مشهد و کلات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه اشتغال نیازمند نگاهی جدید است و باید در این عرصه انگیزه و جذابیت‌های بیشتری ایجاد کرد.

محمد حسین خزائی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد افزود: تغییر سن بازنشستگی به نفع کارگر نیز از دیگر اقدامات ضروری است که باید به طور فوری به آن رسیدگی شود.
وی ادامه داد: کلانشهر مشهد نیز به عنوان یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور باید پرچم‌دار اشتغال، تولید و توسعه قرار گیرد.
نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات توسعه نگاه رضوی در مشهد را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ارتقای جایگاه معنوی مشهد در جهان اسلام باید مد نظر قرار گیرد و اقدامات هدفمندی در این مسیر برنامه ریزی شود.
محمد حسین خزائی در رشته دکترای علوم ارتباطات اجتماعی تحصیل کرده است.
از جمله سوابق اجرایی وی می توان به ریاست مرکز علمی کاربردی خانه کار و کارگر به عنوان منتخب جامعه کارگری، دبیر کارگروه اشتغال دوره های کوتاه مدت سراسر کشور، نماینده کارگران منطقه ۹ کشور (خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان) و نماینده مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی اشاره کرد.

تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی
نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.
در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha