فعالیت ۵۰۰ نیروی برف روب و باز بودن معابر شمال پایتخت/برف تکانی درختان

تهران بزرگ‌ - ایرنا - شهردار منطقه یک تهران با اشاره به بارش برف در شمال شهر گفت: ۵۰۰ نیروی برف روب مستقر در ۲۶ سایت از ساعات اولیه یکشنبه به همراه ادوات و ماشین آلات در حال برف روبی، نمک و شن پاشی هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ روز یکشنبه درباره عملیات رصد و پایش معابر که از ساعات اولیه صبح امروز در حال انجام است، اظهار کرد: با آغاز بارش برف، عملیات شن پاشی معابر اصلی در حال انجام است و تردد وسایل نقلیه بدون مشکل انجام می‌شود.

فعالیت ۵۰۰ نیروی برف روب و باز بودن معابر شمال پایتخت

وی ادامه داد: ۵۰۰ نیروی برف روب و خدمات شهری مستقر در ۲۶ سایت منطقه از شب گذشته آماده باش بودند تا به محض شروع بارش‌ها کار خود را آغاز کنند.

صباغ افزود: با آمادگی کامل ستادهای برفروبی، ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل ۱۴۰ دستگاه کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، ۳۶ دستگاه ماشین مکانیزه برفروبی و ۲۹ دستگاه بابکت با تیغه برف روب در حال عملیات برفروبی هستند و مخازن و کیسه‌های شن مخصوص نیز در معابر شارژ کامل شده است تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

فعالیت ۵۰۰ نیروی برف روب و باز بودن معابر شمال پایتخت

برف تکانی از درختان شمال تهران

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک تهران گفت: برف تکانی از درختان شهر توسط نیروهای فضای سبز منطقه یک از صبح امروز آغاز شده است.

احسان خیراتیان صفایی اظهار کرد : نیروهای فضای سبز نیز در آماده باش کامل هستند تا با تکان دادن درختان، در آستانه بهار آسیبی به آنها نرسد.

به گفته او، تعداد ۲۰۰ نیروی فضای سبز همراه با پنج دستگاه بالابر برای برف تکانی از درختان بلند هم اکنون در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

خیراتیان صفایی افزود: برف مداوم بوستان های این منطقه را یک دست سفیدپوش کرده و شهروندان از حضور در آنها استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران شناخته می‌شود، این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha