۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85398167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در گردنه هیراب بروجرد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بروجرد گفت: تردد در جاده بروجرد - اراک محدوده گردنه هیراب به دلیل بارش برف و یخ زدگی سطح جاده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمد ایرانشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به کاهش دما که اکنون به منفی هشت درجه رسیده و در پی بارش برف در محورهای ارتباطی بروجرد با مشکل یخ زدگی سطح جاده ها مواجه هستیم که علاوه بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ رعایت فاصله طولی توصیه و تاکید می شود.

وی با تاکید بر اینکه جاده ها به شدت لغزنده هستند و رانندگان وسایل نقلیه باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، بیان کرد: هم اکنون نیروهای راهداری در جاده های ارتباطی مستقر هستند و تردد در جاده های شهرستان جریان دارد ولی رانندگان باید تجهیزات گرمایشی خودرو را قبل از حرکت کنترل و باک بنزین خودرو را پر نمایند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد اضافه کرد: در پی بارش برف راه‌های تعدادی از روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان بروجرد بسته شده که با تلاش عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

بنا بر هشدار اداره کل هواشناسی استان لرستان با ورود سامانه بارشی به لرستان که روز گذشته آغاز شده است احتمال بروز مخاطراتی مانند لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، احتمال وارد شدن خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha