نامزد انتخابات مجلس: معضلات اجتماعی باید به صورت جدی بررسی و رفع شود

بروجرد - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروجرد گفت: مشکلات مردم را با عمق وجود احساس می کنم افسارگسیختگی اقتصاد، قابل انکار نیست مردم هر ساله شاهد مشکلات بیشتری در این حوزه و به دنبال آن مشکلات اجتماعی هستند.

علی مرادی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه باید در راستای جذب مشارکت حداکثری گام برداشت، اظهار کرد: از عمق جان تمام مشکلات را احساس و لمس می کنم و این تنگناها، علت مهمی در کاهش انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات به خصوص در این دوره از مجلس است که باید با آمدن افرادی توانمند و پایبند به قانون اعتماد مردم را جلب کرد.

وی افزود: از سال های گذشته تا کنون، مردم به هر نحوی همراه و همدلی خود را به نظام و انقلاب از راه های مختلف از جمله شهادت در راه حراست و حفاظت از خاک ایران اسلامی، اسارت صبر و حضور در مواقع و شرایط حساس اثبات رسانده اند ولی متاسفانه آنگونه بایستی دیده شوند و از خدمات بهره ببرند، اتفاق نیفتاده است زیرا همه ساله شاهد افزایش اختلاف طبقاتی و شکاف های اجتماعی هستیم.

اجرای قانون راهی برای بازگشت به اعتماد و شور و شعور دهه های ۵۰ و ۶۰

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای خروج از اوضاع و مشکلات پیش آمده می توان با اجرای صحیح قانون و نظارت عالیه بر مشکلات فائق آمد و شور و شعور دهه های پنجاه و شصت را در جامعه شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه با پایبندی به قانون می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، بیان کرد: هر گونه وعده ای خارج از چارچوب قانون قابل قبول نیست در همین چارچوب همسان سازی حقوق کارکنان دولت، حقوق زنان، اشتغال، ایجاد آموزش و پرورش رایگان برای همه، تسریع در روند ساخت مسکن و پیگیری برای طرح نیمه تمام سهام عدالت را با جدیت انجام خواهم داد.

مرادی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مدیران و پیگیری برای حل مشکلات روستاییان را به طور جدی پیگیری خواهم کرد و برای از بین بردن فاصله بین مردم و نمایندگان طرح خانه دیدبان را دارم که در آن یک گروه صاحب نظر مشکلات را بررسی می کنند و به سمت بومی سازی حل مشکلات خواهیم رفت.

وی گفت: با اجرای اصول بر زمین مانده قانون اساسی که با رفاه و معیشت هموطنان ارتباط دارد می توان رضایت مردم را جلب کرد در اینخصوص می توان به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی می توان اشاره کرد . عملا آنهم به نوعی اجرا شده است که اقشار و گروههای زیادی از آن محروم هستند و بیش از ۱۰ سال است با وعده های گوناگون هنوز نتایجی بدست نیامده است و باعث نگرانی و نارضایتی شده است.

مرادی در خصوص راهکارهای با قابلیت اجرایی برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: این مهم می تواند با طبقه بندی نیازها و بکارگیری نیروها و مدیران اخلاق مدار قانون گرا و متعهد و معتقد در سطوح مدیریتی تمام سطوح اداری و سازمانی با برقراری عدالت اجتماعی گام به گام همه مشکلات را با برنامه ریزی های کوتاه بر مشکلات فائق آمد.

تعهد و تخصص راهی برای حفاظت از منابع آب

این نامزد انتخابات مجلس در پاسخ به اینکه در حوزه محیط زیست با بحران کم آبی مواجه هستیم و در کلان شهرها آلودگی هوا را داریم برای این رهاشدگی محیط زیست و در اولویت نبودنش ایده و برنامه با قابلیت اجرایی شما چیست؟ اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت سیاست گذار یا ریل گذار تمام امور است چنانچه دولتی براساس تخصص و تعهد و تجربه تشکیل شود می توان ضمن حفاظت از منابع آب و محیط زیست، تمام جوانب زیست محیطی را تحت کنترل داشته باشیم.

وی افزود: از طرح های با قابلیت اجرایی می توان به طرح یکپارچه سازی اراضی و استفاده از علوم نوین آبیاری تحت فشار اشاره کرد که ضمن صرفه جویی در مصرف آب و بالا بردن سطح زیر کشت باعث افزایش تولید در سطح هکتار اراضی می شود.

مرادی در پاسخ به اینکه در بروجرد یکی از مشکلات دیرینه چالش ۲ نماینده است که به نظر می آید چالشی ادامه دار است و بجای اینکه از این ظرفیت ۲ نفر استفاده شود و به جای هم افزایی و همکاری برای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود همواره در یک رقابت با همدیگر به سر می برند آیا این روند همچنان ادامه خواهد یافت؟ گفت: چنانچه افرادی انتخاب شوند که به کارگروهی و مشورت، اعتقاد قلبی و علمی داشته باشند می توان با تقسیم کار عقب افتادگی های ۲۴ سال گذشته تا کنون را در حوزه انتخابیه بروجرد جبران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha