۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85399998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۸۰ دانش‌آموز به عنوان عوامل اجرایی با ستاد انتخابات قرچک همکاری دارند

قرچک - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: امسال برای نخستین بار، ۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر مدارس قرچک به عنوان عوامل اجرا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.

روح الله زنجیرانی فراهانی روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و با اهداف استفاده از ظرفیت و توان جوانان و آینده‌سازان ایران، ۸۰ دانش آموز به عنوان عوامل اجرا با ستاد انتخابات شهرستان قرچک همکاری می‌کنند.

وی افزود: ایجاد روحیه خودباوری، اثربخشی در اجرای امورات کشور و ایجاد نشاط و شور انتخاباتی در جامعه دانش‌آموزان رأی اولی از مهمترین اهداف استفاده از دانش‌آموزان در ستاد انتخابات شهرستان قرچک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این، امسال برای نخستین بار ۲۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس شهرستان قرچک به عنوان همیار فرماندار، احکام فعالیت خود را از رئیس هیأت اجرایی دریافت کرده‌اند تا بتوانند در سه مرحله قبل، حین و پس از انتخابات، همراه با سایر عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار، به اجرای این رویداد مهم سیاسی کمک کنند.

فراهانی با اشاره به مشارکت بیش از یکهزار دانش‌آموز رأی اولی در انتخابات یازدهم اسفند، ادامه داد : به منظور ایجاد شورو نشاط در بین دانش‌آموزان رأی اولی، جلسات متعدد تبیینی در دبیرستان‌های شهرستان قرچک برگزار شده تا دانش‌آموزان ضمن آشنایی بیشتر با دستاوردهای نظام، خود و دیگران را برای حضور در این رویداد مهم سیاسی آماده کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری چندین جلسه تریبون آزاد در مدارس پسرانه و دخترانه شهرستان قرچک موجب شده تا دانش آموزان دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل کشور بدون واسطه با مسئولان در میان گذارند، جلساتی که ثابت کرد جوانان و آینده‌سازان کشور از مسائل پیرامون کشور به خوبی آگاهی دارند و با فهم و درک صحیح و بالا نسبت به کشور، آینده کشور برای آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک تأکید کرد: قطعا در سایه ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه فرهنگیان و احساس مسئولیت تمامی افراد جامعه، شاهد حماسه‌ای دیگر از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha