فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ پلیس برای امنیت انتخابات در خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: این فرماندهی با آماده باش و بکارگیری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس، برقراری امنیت در آستانه انتخابات را در جای جای استان برعهده دارد و این نیروها در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز چهارشنبه بیان کرد: پلیس در سطح استان با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، آمادگی لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات را دارد، پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرزها و دورترین نقاط روستایی پیش بینی شده است.

وی به عملکرد درخشان پلیس در انجام ماموریت‌های مهم اشاره کرد و افزود: به حول و قوه الهی مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت این ماموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، وضع امنیتی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس همه تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

سردار شجاعی نسب گفت: مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچگاه ذره‌ای تعلل نکرده‌اند.

وی افزود: ما همواره ادامه دهندگان راه شهدا هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

۷۶۶ شعبه اخذ رای در استان خراسان جنوبی برای انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۴۹ شعبه شهری و ۴۱۷ شعبه روستایی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha