صیانت از راه امام و شهدا رمز موفقیت ایران اسلامی

کرج - ایرنا - معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تفکر والای الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت : صیانت از راه معنوی امام راحل (ره) و شهدا رمز موفقیت ایران اسلامی در تمام عرصه ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی راد روز پنجشنبه در آیین آغازین رزمایش سراسری دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز با خانواده شهدا و ایثارگران این استان افزود: امام خمینی (ره) با سرانگشت تدبیر ، نقشه دینی و اسلامی را در کشورمان ترسیم و هزاران شهید با نثار خون خویش به این نقشه معنوی رنگ و بوی خاص بخشیدند.

وی گفت: تجربه ثابت کرده است که مردم انقلابی ایران در مواقع حساس در عرصه های مختلف حماسه خلق می کنند و به خوبی زمان شناس و موقعیت شناس هستند.

کاویانی راد افزود: اکنون در مقدمه انتخابات در موقعیت حساسی قرار داریم و بازهم نیازمند حضور همین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

معاون نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور بیان کرد: امروز به رغم دغدغه ها و نگرانی ها از برخی مشکلات ، افق بسیار خوبی پیش روی کشور وجود دارد.

وی گفت: انتخابات یک فرایندی است که دشمن روی بعضی مسایل آن حساب های جداگانه ای باز کرده ولی حضور و عدم حضور در آن معنادار است و رکن انتخابات همین است و بر اساس آن می توان تصمیم گیری کرد.

دیدار با ۱۶ هزار و ۲۰۰ خانواده شهیدو ایثارگر البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این آیین گفت: امسال در اجرای طرح سراسر سپاس ۷۶۰ هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا وایثارگران در دستور کار قرار گرفت که سهم البرز ۱۶ هزار و ۲۰۰ دیدار است.

سلیمان رستمیان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار دیدار با مشارکت دستگاه ها انجام شده که سهم دستگاه ها پنج هزار و ۶۰۰ دیدار بوده و مابقی دیدارها توسط معتمدین معین، کارکنان بنیادو اهالی مسجد و مومنان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استاندار البرز دستور اجرای مابقی دیدارها را تا روز ۲۲ اسفند ماه جاری صادر کردند که یک هزار دیدار تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با خانواده های معظم شهدا انجام شد و مابقی نیز امروز در قالب ۵۰۰ دیدار در مرکز استان و شهرستان های البرز انجام می شود.

وی گفت: با انجام این دیدارها در صدد هستیم تا یک شور انتخاباتی را با مدد گرفتن از دعای خیر مادران و خانواده های معظم شهدا برای برگزاری انتخابات آبرومند داشته باشیم.

رزمایش سراسری دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز با دیدار از ۵۰۰ خانواده شهیدو ایثارگر در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز با رمز «یا صاحب الزمان (عج)» آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha