گردهمایی ناظران نوجوان شعب اخذ رای در مشهد برگزار شد

مشهد-ایرنا- گردهمایی ناظران نوجوان حاضر در شعب اخذ رای با نام «نمایندگان آتیه‌ساز فرماندار» روز پنجشنبه در تالار شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این گردهمایی با حضور حدود ۳۰۰ دانش آموز نوجوان دختر و پسر مشهدی برگزار شد، آنان بناست همزمان با برپایی انتخابات به صورت برنامه ریزی شده و افتخاری در کنار نمایندگان فرماندار در برخی شعب اخذ رای در مشهد حاضر شوند و علاوه بر آشنایی با فرآیندهای رای گیری و انتخابات، این روند و مشارکت سیاسی را برای همکلاسی های خود روایت کنند.

فرماندار مشهد در این گردهمایی اظهار کرد: امروز نسل جدید و امید آینده کشور در همه صحنه ها به میدان آمده است، مردم ما و هم دشمنان خواهند دید که دختران و پسران مشهدی که هنوز به سن رای و تکلیف سیاسی نرسیده اند در میدان حاضر هستند.

محسن داوری ادامه داد: کسانی که مقدمات ظهور را زودتر از ما آماده خواهند کرد، امروز زودتر از همه پای کار آمده اند؛ همه دختران و پسران ما امروز موثرتر از همیشه هستند، شما مقدمه ای را شروع خواهید کرد تا دوستان و هم کلاسی های‌ ‌شما پای صندوق های رای حضور یابند.

وی به سه هدف حضور نوجوانان پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: ابتدا اینکه شما نشان می دهید از امروز به فکر ساختن آینده کشور خود هستید و دوم اینکه این حضور کارآموزی شما برای انتخابات 2 سال آینده ریاست جمهوری است.

فرماندار مشهد ادامه داد: هدف سوم از حضور شما پای صندوق های رای این است که شما سفیران پاکدل در شعب اخذ رای، باعث خواهید شد تا سلامت انتخابات به صورت گسترده انتقال یابد.

داوری تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که امید مردم را از بین ببرد، اما با استفاده از ظرفیت مردمی و شما دانش آموزان که سفیران انتخابات هستید، توطئه دشمن خنثی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha