۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85398785
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۱ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین انصراف دادند

ورامین - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: ۱۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه، از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

سید محمد زاهدی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پایان مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای تأئید شده از سوی شورای نگهبان، ۶۲ نفر برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک مورد تأئید قرار گرفتند که تا کنون ۱۱ نفر از این افراد در مهلت قانونی با حضور در مرکز ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه، انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام کردند.

وی افزود: با احتساب افراد انصراف داده، تا کنون ۵۱ نفر در جریان رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار دارند که این افراد بر اساس قانون تا ۷۲ ساعت پیش از برگزاری انتخابات مهلت دارند تا در صورت صلاحدید، نسبت به اعلام انصرافی خود اقدام کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ساعت هشت صبح فردا چهارشنبه، آخرین مهلت افراد برای ارائه انصراف از رقابت‌های انتخاباتی است.

این مسئول با اشاره به روند فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: ستادهای انتخابات این شهرستان‌ ها با همکاری شهرداری‌های پنچگانه اقدام به ایجاد بیش از ۸۰ جایگاه تبلیغاتی در مناطق مختلف شهری کرده است که توقع می‌رود نامزدهای انتخابات بر اساس قانون، اقلامی تبلیغاتی خود را فقط در این جایگاه‌ها نصب کنند.

معاون سیاسی فرماندار ورامین یادآور شد: همزمان با آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس، کمیته‌های امحا شهرهای ورامین، جوادآباد، قرچک، پیشوا و جلیل آباد نیز فعالیت خود را برای جمع‌آوری آثار تبلیغاتی غیرقانونی آغاز کرده‌اند که تا کنون بیش از ۷۵۰ مورد تخلف تبلیغاتی در شهرستان ورامین جمع‌آوری شده است.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha