۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85402143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شب زنده‌داری ستادهای انتخاباتی در ورامین، قرچک و پیشوا

ورامین - ایرنا - در آخرین شب تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، تا پاسی از بامداد به فعالیت‌های تبلیغی خود ادامه دادند تا شاید، آرا بیشتری را در سبد انتخاباتی خود جلب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک شب گذشته با آن که سرمای هوا، دمای زیر صفر را در روزهای پایانی سال تجربه می‌کرد، بازار تبلیغات در این بخش از استان تهران گرم و سوزان بود و تمامی ستادهای انتخاباتی نامزدها در این سه شهر تا صبح روز پنجشنبه باز بود و طرفداران نامزدها تلاش کردند تا از زمان باقیمانده، برای تبلیغات استفاده کنند.

مرکز شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک شامگاه چهارشنبه در اختیار طرفداران نامزدها قرار داشت که با تجمع در مقابل ستادهای تبلیغاتی تلاش کردند تا قدرت خود را به رخ رقبا کشیده و عقبه ثابت کنند که طرفداران بیشتری را در اختیار دارند.

پخش سرودهای حماسی، دود اسفند، صدای صلوات، توزیع تراکت و پوستر به خودروهای عبوری، نصب باقیمانده اقلام تبلیغی بر در و دیوار و جایگاه‌های قانونی تبلیغات و سردادن شعارهای طرفداران از جمله فعالیت‌های طرفداران نامزدها در شب سرد دشت ورامین بود.

در میدان امام حسین (ع) ورامین که ۲ نامزد جدی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ستادهای تبلیغاتی خود را مقابل یکدیگر راه اندازی کرده‌اند، حضور تعداد زیادی از طرفداران نامزدها که پس از ساعاتی خود افراد را نیز در میان خود می‌دیدند موجب ایجاد ترافیک در بلوار شهید باهنر شده بود و با وجود کندی حرکت خودروها، کمتر کسی اعتراضی نسبت به این موضوع انجام داد و مردم، نظاره گر فعالیت این افراد بودند.

در قرچک نیز ابتدای خیابان محمدآباد و ولی‌آباد که بازار اصلی این شهرستان محسوب می‌شود، فعالیت نامزدها و طرفداران آنان بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و این افراد تلاش کردند تا اندک اقلام تبلیغاتی باقیمانده خود را بین مردم توزیع کنند.

میدان شهید چمران شهرستان پیشوا نیز صحنه تقابل طرفداران نامزدهای انتخابات بود که اقدام به برپایی ستادهای تبلیغاتی کرده بودند.

با وجود آن که ۴۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در روز یازدهم اسفند برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند ولی در مشاهدات خبرنگار ایرنا در سطح سه شهرستان، فقط ۱۵ نامزد اقدام به برپایی ستادهای تبلیغاتی کرده بودند و مابقی، به نصب تعداد بسیار محدود بنر اکتفا کردند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان خواست تا از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه به کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی خود پایان دهند.

سیدمحمد زاهدی به خبرنگار ایرنا گفت: زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه به پایان می‌رسد و هر گونه فعالیت تبلیغی پس از این زمان، تخلف محسوب می‌شود و کمیته‌های پنجگانه امحاء در شهرهای ورامین، جوادآباد، قرچک، پیشوا و جلیل‌آباد نسبت به جمع‌آوری اقلام تبلیغی که در محل‌های غیر مجاز نصب شده اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، کلیه آثار تبلیغی حاشیه شعب اخذ رأی جمع آوری می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha