برگزاری پویش دعوت در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

تهران- ایرنا- سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری پویش دعوت در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، پویش دعوت به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ایام انتخابات برگزار می‌شود. این پویش که ویژه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ است با هدف دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

سعید پورابوالقاسم، سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت: پویش دعوت با هدف تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و ارایه ویدیوها و عکسهای جذاب از مشارکت گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب های متن، صوت، تصویر و فیلم تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در سامانه پلتزار به نشانی platzaar.ir/davat ارسال کنند.

پورابوالقاسم خاطرنشان کرد: آثار برتر با همکاری سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در برخی سکوهای نمایش خانگی از جمله روبیکا، هاشور و عماریار به نمایش در خواهد آمد و از این آثار با اهدای جوایز نقدی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برگزارکنندگان این پویش برای رأی اولی‌ها بخش ویژه‌ قدردانی در ارسال اثر در نظر گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha