حضور پررنگ مردم لردگان در انتخابات ۱۱ اسفندماه

شهرکرد - ایرنا - حضور مردم لردگان در انتخابات چشمگیر است و حتی تعدادی از مردم لردگان ساعت‌ها پیش از برگزاری رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری برای مشارکت در این حماسه پشت درب‌های بسته اخذ رای در این شهرستان صف کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود سرمای هوا اما تعدادی از مردم شهرستان لردگان با اشتیاق برای حضور در انتخابات و رای دادند در شعب اخذ رای حضور دارند.

امروز نیز مردم مشتاق و همیشه درصحنه لردگان برای ثبت مشارکتی بالا از ساعت‌های ابتدایی صبح جمعه پشت درب‌های بسته شعب اخذ رای حاضر شدند تا پس از بازشدن درب‌ها رای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ۱۷۵هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای دادن دارد و برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۲۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ شعبه سیار پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۴۹ شعبه شهری و ۱۶۹ شعبه روستای و عشایری است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha