نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دقایق اولیه رأی گیری با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی محامی در دقایق آغاز رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مرحله از مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

در این دوره از انتخابات یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در سیستان و بلوچستان واجد شرایط رای دادن هستند، که از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر شامل رای اولی‌ها می‌شود.

همچنین ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان، امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات از آغازین ساعات صبح پشت درهای بسته حوزه‌های رأی‌گیری حضور داشتند تا تعرفه‌های رأی خود را در نخستین دقایق شروع انتخابات به داخل صندوق‌های رأی بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha